استانی 00:53 - 05 اسفند 1398
فرماندار رودبار:
ایسنا/گیلان فرماندار رودبار با بیان اینکه تاکنون بیمار مبتلا به کرونا در رودبار نداشتیم، گفت: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران‌ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم

محمدصالح ضیایی در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان رودبار گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه پیشگیری، کنترل و مدیریت سه رویکرد اصلی در مقابله با بیماری کرونا است، افزود: در شهرستان رودبار سه بیمارستان ۳۱خرداد منجیل، حضرت ولیعصر(عج) رودبار و سلامت رستم‌آباد آماده باش هستند و در هر بیمارستان یک بخش ایزوله می‌شود تا بنابر احتیاج مورد استفاده بیماران مبتلا به این ویروس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیماران سایر شهرهای گیلان در بیمارستان‌های شهرستان رودبار مورد مراقبت قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شهرستان رودبار اندیشیده شده است.

ضیایی گفت: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشکی را رعایت کنند، در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس پیشگیری است.

فرماندار رودبار تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی مدیران بیمارستان‌های رودبار باید در بیمارستان‌ها حاضر باشند و روسای بیمارستان‌ها نیز در دسترس باشند.

ضیایی یادآور شد: بیماری کرونا در برخی مناطق کشور و گیلان مشاهده شده است، هرچقدر به سمت گرما برویم از شدت بیماری کم می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران‌ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

انتهای پیام


10410127
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است