گوناگون 07:44 - 09 آذر 1394
آیت‌الله سبحانی:
آیت‌الله سبحانی گفت: درست است که همه مردم علاقه‌مند به حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین هستند ولی باید به گنجایش و ظرفیت‌هایی که در این زمینه نیز وجود دارد، توجه کرد.

حراست از آراء مردم در انتخابات نشان از اصالت انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به یکی از روایات معتبر در خصوص اربعین گفت: در روایات ما زیارت اربعین به عنوان یکی از علائم شیعیان ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید سنجش درستی از ظرفیت‌های موجود و امکانات انجام شود، اگر تراکم بیش از حد جمعیت می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند، باید مردم را در این زمینه توجیه کرد.

وی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تفهیم این مساله در بین مردم دارند و باید کاری کرد که مردم در این سفر عجله نکنند و به ظرفیت‌ها توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این سخنان به این معنی نیست که مردم به کربلا نروند بلکه سخن از این است که کمی مراعات کنند تا نظم بهتری در این سفر زیارتی ایجاد شود.

این مرجع تقلید با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات باید به صورتی برگزار شود که نشان اصالت نظام جمهوری اسلامی باشد، یعنی با کمال آزادی آرای مردم حفظ شود و به دنیا ثابت شود که ایران تنها کشوری است که رای واقعی مردم نمایندگان آن را مشخص می‌کند.

انتهای پیام


7447449
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است