استانی 19:30 - 25 شهریور 1398

برگزاری انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، زهرا موسی پور از برگزاری نخستین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد در 29 آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: این دوره از انتخابات در محل استانداری کرمان و فرمانداری های تابعه برگزار خواهد شد.

موسی پور افزود: سازمان های متقاضی نامزدی انتخابات برای تصدی سمت نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت باید برای معرفی و ثبت نام نامزد نمایندگی از تاریخ اول تا ششم مهرماه اقدام کنند و صورتجلسه هیات مدیره مبنی بر معرفی فرد مورد نظر الزامی است.

وی ادامه داد: سازمان هایی که صرفا متقاضی شرکت در جلسه انتخابات به منظور رای دادن هستند، می توانند از اول مهرماه تا 27 آبان ماه در خصوص معرفی و ثبت نام و معرفی نماینده با نامه و صورتجلسه هیات مدیره تشکل اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان به مدارک مورد نیاز برای صدور کارت ورود به جلسه رای دهندگان و نامزدهای انتخابات اشاره و بیان کرد: تصویر پروانه فعالیت صادره از استانداری/فرمانداری، تصویر آخرین اگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تغییرات هیات مدیره سازمان مردم نهاد، اصل صورتجلسه هیات مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار جهت شرکت در انتخابات (ممهور به مهر سازمان مردم نهاد)، یک قطعه عکس 4*3 برای نماینده، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت و تکمیل فرم ثبت نام برای نامزدهای انتخابات از جمله مدارک مورد نیاز است.

موسی پور تصریح کرد: هر سازمان مردم نهاد صرفا می تواند در خصوص معرفی یک نماینده اقدام کند و حضور نماینده برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است.

وی یادآور شد: ثبت نام اولین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت در دبیرخانه سازمان های مردم نهاد مستقر در استانداری دبیرخانه معاونت تشکل ها و مشارکت های اجتماعی و فرمانداری های تابعه انجام می شود.


10239401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است