استانی 09:49 - 22 فروردین 1399

روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بدره مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر نعمتی عصر پنجشنبه در ادامه سلسه بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان بدره، با ابراز رضایت از روند برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، بر اجرای کامل و دقیق این طرح تا زمان پایان تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده در کارخانه بدره، از پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات و موانع این واحد تولیدی خبر داد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه از واحدهای نانوایی شهرستان بازدید کرده و بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

وی در ادامه با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از گشت‌های ایست بازرسی مستقر بازدید کرده و ضمن تقدیر از پرسنل انتظامی و پلیس راه، بر ادامه دقیق اجرای طرح تاکید کرد.

نعمتی همچنین در حاشیه این برنامه، از واحدهای تولیدی شهرستان از جمله طرح گلخانه و دیگر طرح‌های شهرستان بازدید کرده و ضمن بررسی روند پیشرفت این دو پروژه، از رایزنی با مدیران استانی و ملی برای اعطای تسهیلات به این واحدهای تولیدی در سال رونق تولید خبر داد.


10477707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است