استانی 20:53 - 12 فروردین 1394
از آغاز تعطیلات تا کنون صورت گرفته است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک میلیون و 104 هزار مسافر به استان از آغاز تعطیلات تاکنون خبر داد.

ورود یک میلیون و 104 هزار مسافر به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود باقری امشب در جشن همدلی و همزبانی با تبریک روز جمهوری اسلامی ایران و سال نو به هم‌استانی‌ها و مسافران اظهار کرد: با آغاز تعطیلات شاهد ورود گردشگران زیادی به استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد، جاذبه‌های گردشگری و توپوگرافی خاص میزبان گردشگران زیادی از جای جای ایران اسلامی است.

باقری با تاکید بر اینکه ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با آغاز دور سفرهای نوروزی خدمات ارزنده‌ای را به مسافران ارائه کردند، گفت: استقبال گردشگران از جاذبه‌های طبیعی استان مناسب ارزیابی شده است.

این مسئول کهگیلویه و بویراحمد را دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان و دارای دو نوع آب و هوای سردسیری و گرمسیری عنوان کرد و گفت: شرایط آب و هوایی منحصر به فرد استان باعث جذب هرچه بیشتر گردشگر به استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد میزان ورود گردشگر به استان را تا کنون یک میلیون و 141 نفر عنوان کرد و گفت: مناطق و جاذبه‌های گردشگری از جمله امامزاده بی‌بی حکیمه (س)، چشمه بلقیس چرام، آبشار یاسوج و شلال دان باشت بیشترین گردشگر را به نسبت دیگر مناطق داشتند.

این مسئول کهگیلویه و بویراحمد را دارای بیشترین سرانه جنگلی به نسبت کشور عنوان کرد و گفت: جنگل‌ها از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان محسوب می‌شوند که باید از آن‌ها حفاظت کرد.

باقری با اشاره به روز طبیعت و حضور هم‌وطنان در دامان طبیعت اذعان کرد: انتظار می‌رود در این روز که به نام روز طبیعت نامگذاری شده دوستدار طبیعت باشیم و از هرگونه ضربه زدن خودداری کنیم.


6123866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است