استانی 02:13 - 07 تیر 1396
مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر:
بوشهر - مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با بیان اینکه هرگونه برداشت آب دریا باید دارای مجوز باشد، گفت: برداشت آب دریا توسط شرکت‌ها و موسسات در استان بوشهر ساماندهی می‌شود.

برداشت آب دریا در استان بوشهر ساماندهی می‌شود

شاپور رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای سواحل طولانی با خلیج فارس است و این هم‌جواری یک فرصت بسیار مهم برای استان محسوب می‌شود که باید به صورت صحیح از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه هرگونه برداشت آب دریا باید دارای مجوز باشد، اضافه کرد: هر گونه برداشت بدون مجوز از آب دریا تخلف است و شرکت‌ها و موسسات برای برداشت آب دریا باید از وزارت نیرو مجوز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: برداشت آب دریا توسط شرکت‌ها و موسسات در استان بوشهر ساماندهی می‌شود تا شاهد کاهش مشکلات در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه پدیده دریاخواری در برخی از شهرستان‌ها از جمله کنگان و گناوه وجود دارد ادامه داد: اقدامات لازم برای آزادسازی این اماکن انجام شده است و رسیدگی به متخلفان در مراجع قضایی انجام خواهد شد.

رجایی از مهمترین اولویت‌ها به جلوگیری از اضافه‌برداشت‌ها و مقابله باحفر چاه‌های غیر مجاز اشاره کرد و افزود: جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز در حریم و بستر دریا را با جدیت دنبال می‌کنیم.


9208259
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است