سیاسی 17:15 - 12 فروردین 1394
در باشگاه خبرنگاران بخوانید
مهم‌ترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در بهمن‌ماه 93 را در گزارش زیر خواهید خواند.

مهم‌ترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در بهمن‌ماه 93به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در گزارشی که از مقابل دیدگان شما خواهد گذشت به مهم‌ترین اتفاقات حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در  بهمن‌ماه سال 93 پرداخته شده است.


محمدرضا عارف: قرار نیست اصلاح‌طلب خطرناک باشد/ آفت فعالیت و حرکت سیاسی انحصارطلبی است/ همیشه کوتاه آمده‌ام!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرد انصراف‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفتگو با روزنامه اصلاح‌طلب "آفتاب یزد" از اینکه همیشه و همه‌جا برای دوستانش کوتاه آمده است صحبت کرد. عارف در همین راستا گفت: در طول سه دهه گذشته، همیشه یک خطوط قرمزی داشته‌ام و به اصولی وفادار بودم و تا آنجایی که به این خطوط قرمز و اصولم آسیب وارد نشده کوتاه آمده‌ام.


وی همچنین پیرامون خطرناک‌نبودن اصلاح‌طلبان عنوان کرد: قرار نیست اصلاح‌طلب خطرناک باشد. اصلاح‌طلب واقعی منافع ملی را در نظر می‌گیرد. این بی‌خطر بودن یعنی عدم ایجاد هزینه برای مردم و کشور. بنابراین معتقدم نباید هزینه مردم را بالا ببریم و دلشان را خالی کنیم. مردم خسته می‌شوند از دعواهای بیهوده ما نمی‌خواهیم برای رقیب خود در داخل نظام خطری ایجاد کنیم. خطر ما باید متوجه دشمن باشد باید متوجه کسانی باشد که می‌خواهند تیشه به ریشه انقلاب بزنند.(مشروح خبر)   


کاظم جلالی: حمایت "علی لاریجانی" از حزب "رهروان ولایت"


رئیس فراکسیون رهروان ولایت در حاشیه مراسم ترحیم والده "محمود احمدی‌نژاد" و با حضور در جمع خبرنگاران، زیر و روی "حزب رهروان ولایت" را درآورد.(مشروح خبر)


شهیندخت ملاوردی: نباید از نقش و تاثیر زنان در تمام مراحل تعیین کننده انقلاب غفلت کنیم


معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در مراسم دومین نکوداشت زنان موثر در انقلاب که به همت حزب اسلامی کار برگزار شد با ذکر این مطلب که نباید از نقش و تاثیر زنان در تمام مراحل تعیین کننده انقلاب غفلت کنیم ابراز کرد: اگر انقلاب اسلامی را یکی از منحصر به فردترین انقلاب ها در قرن بیستم تلقی کنیم که با بر هم زدن معادلات سیاسی آن زمان نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و جهان شد در خواهیم یافت که اگر زنان حضور نداشتند بنا به فرمایشات "مقام معظم رهبری" آن اجتماعات بزرگ در آستانه انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت.(مشروح خبر)


حسین کمالی: پس از انقلاب نگاه معنوی نسبت به زنان ایجاد شد/ نقش انسان سازی مادران را نمی توان نادیده گرفت


دبیرکل حزب اسلامی کار در مراسم دومین نکوداشت زنان موثر در انقلاب که به همت حزب متبوعش برگزار شد با بیان اینکه  اگر به حقوق زنان در طول تاریخ توجهی می‌شد امروز وضعیت جامعه زنان بسیار بهتر از آن چیزی که امروز هست می‌بود، گفت:  نقشی که زنان ایفا می کنند انسان سازی است؛ مادرانی که توانستند با تربیت فرزندان خود سرنوشت یک کشور را تغییر دهند و گرنه سرنوشت دیگری در انتظار مردم بود.(مشروح خبر)


حسین اورکی: القابی مانند آقا‌زادگی نباید در لغت‌نامه انقلاب جایی داشته باشد


مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با "باشگاه خبرنگاران" گفت: القابی مانند آقا‌زادگی دیگر نباید در لغت نامه انقلابی جایی داشته باشد، لذا از نهادهای مربوطه و در راس آنها قوه محترم قضایی انتظار می رود سایر مردم را به یک چشم ببیند و تصمیم درست و عادلانه را برای سایر مفسدان و متعرضان به این مملکت اتخاذ نماید.(مشروح خبر)


لطف الله فروزنده: اصولگرایان مشترکات زیادی برای وحدت دارند/برچسب افراط بر منتقدان فتنه با هدف تغییر فضا به نفع اصلاح‌طلبان


سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با "باشگاه خبرنگاران" پیرامون صحبت‌های برخی پیرامون اجماع اعتدالیون دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعلام موضع آن‌ها در قبال افراطیون، گفت: این دست صحبت‌ها طراحی برخی افراد توطئه‌گر و فتنه‌ انگیز در جریان اصلاح‌طلب است، چرا که اصولگرایان همگی به اصول و مبانی اعتقاد دارند، بنابراین این حرکتی که جریان دوم خرداد راه انداخته‌ است به دنبال اختلاف افکنی میان اصولگرایان است.(مشروح خبر)


انتهای پیام/  

6123302
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است