اجتماعی 01:01 - 04 آبان 1399
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از حل مشکل پرداخت اضافه کاری و ماموریت در دستگاه های دولتی از محل درآمدهای مالیاتی تا پایان سال جاری خبر داد.

حل مشکل پرداخت اضافه کاری و ماموریت در دستگاه های دولتی از محل درآمدهای مالیاتی

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند پرداختی دستمزد دستگاه های دولتی در سطح استان تهران گفت: در سال جاری با توجه به محدودیت های بودجه‌ای توانسته ایم تنها حقوق به کارمندان پرداخت کنیم و مطالبه به حقی در مورد پرداخت اضافه کاری، حق ماموریت و سایر هزینه های کارمندان دستگاه های اجرایی وجود دارد که در سال جاری هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: با توجه به کاهش اعتبارات هزینه‌ای تلاش داریم با تفاهم نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد خواهد شد در بخش افزایش درآمدهای مالیاتی این مشکل را برطرف کنیم و بتوانیم سایر هزینه ها را پرداخت کنیم. بی تردید این مشکل قابل حل است و به نظر می‌رسد تا پایان سال بتوانیم اضافه کاری، ماموریت و سایر هزینه های کارمندان دستگاه های اجرایی را پرداخت کنیم.

شفیعی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع پایش گسل های شهر تهران و اقدامات پیشگیرانه در حوزه وقوع حوادث طبیعی به ویژه زلزله اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع آمادگی و برنامه ریزی در مقابله با بلایای طبیعی همچون  زلزله در استان تهران و زلزله خیز بودن این استان، مقرر شد در کارگروه زیربنایی شورای برنامه ریزی و توسعه پیشنهادات اجرایی  با جزئیات کامل ارائه شود تا مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

وی ادامه داد: به طور کلی موضوع پایش گسل های استان تهران و اقدامات پیشگیرانه در حوزه زلزله به صورت دائمی در دستور کار شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار دارد؛ این کار به صورت دوره ای انجام می شود و نتایج آن نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

شفیعی تصریح کرد: تصور میکنم برای موضوع زلزله و پیشگیری ازمخاطرات آن در سطح استان حساسیت خوبی ایجاد شده است که این باعث می شود ما آمادگی کامل برای رو به رو شدن با این مخاطره با حد اقل خسارت را بتوانیم کسب کنیم، البته تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق است که مقرر شد راهکارهای آن در کارگروه زیربنایی شورای برنامه ریزی و توسعه ارائه شود.

انتهای پیام


10778741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است