استانی 13:52 - 07 آبان 1399

حفظ وحدت مهمترین مصداق معروف در سیستان وبلوچستان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، محسن اکبری ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط استان و در برگیری قومیت‌های مختلف دارای ظرفیت و پتانسیل‌های منحصر به فردی است که اگر از آنها به درستی و به طور کامل استفاده شود می‌تواند موجب پیشرفت روزافزون شود.

وی افزود: به فضل الهی به دلیل اینکه بنیان خانواده‌ها در میان اقوام سیستانی و بلوچستانی محکم و استوار است، مساله حجاب و بدحجابی در این استان جزو موارد اولویت دار برای پیگیری نیست اما یکی از بارزترین معروفات در استان حفظ وحدت و انسجام میان اقوام می‌باشد که تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: حفظ وحدت میان مردم این استان و زندگی مسالمت آمیز آنها در کنار یکدیگر در برهه‌های زمانی مختلف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام شده و سیستان و بلوچستان را به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی معرفی کرده است و یکی از ظرفیت‌های بالقوه مطرح است.

اکبری تاکید کرد: پرداختن به این نماد اصیل اسلامی و انقلابی در استان قطعاً منشأ خیرات و برکات زیادی برای مردم استان و کشور خواهد بود و لازم است تا همه مردم و مسئولان برای تحقق این مهم، به صورت عملی و جدی تر به آن بپردازند.


10783943
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است