ورزشی 15:24 - 08 مرداد 1393
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با وجود تمام مشکلات دیدار فردای راه‌آهن مقابل استقلال برگزار می‌شود.

استیلی: بازی راه‌آهن-استقلال قطعا برگزار می‌شود

حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی راه‌آهن و استقلال اظهار داشت: راه‌آهن با یک‌سری مشکلات مواجه بود که توانستیم آنها را حل کنیم و نزدیک یک ماه است که ما کارهای مربوط به تیم را انجام می‌دهیم.



وی افزود: از نظر مسائل فنی و مالی مشکلات وجود داشت و در این مدت 55 جلسه تمرینی داشتیم و تلاش کردیم تا مسائل جسمانی تیم را درست کنیم. علاوه بر مسائل تاکتیکی و تکنیکی مسائل روانی هم در اولویت کار ما قرار داشت که من و کادر فنی تلاش کردیم این مسائل را برطرف کنیم.



سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: فردا (پنج‌شنبه) با تیمی که یکی از تیم‌های خوب ایران است بازی داریم. استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و ما همواره برای این هواداران احترام قائل هستیم. سرمربی استقلال هم دوست خوب و بچه‌محل من است و امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم.



استیلی ادامه داد: هدف باشگاه راه‌آهن که افرادی چون کلانی، جعفر کاشانی و مناجاتی در آن حضور دارند بحث اخلاق‌مداری است.



وی افزود: ما علاوه بر تیم بزرگسالان به رده پایه هم توجه داریم و به خصوص می‌خواهیم در میان مربیان رده پایه اخلاق را جا بیندازیم.



استیلی یادآور شد: ما به خاطر هواداران استقلال و کیفیت بهتر چمن ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی کردیم که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت. البته مسئولان ورزشگاه تختی هم در تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که بازی خوبی را در این ورزشگاه شاهد باشیم.



وی درباره بحث مالکیت باشگاه راه‌آهن هم خاطرنشان کرد: بازی فردا با تمام وجود مشکلات به طور قطع برگزار می‌شود اما مالکیت باشگاه برعهده قوه قضائیه است که البته آنها هم نظر خیر دارند.



استیلی افزود: بخش خصوصی هم برای ورود به این عرصه نیاز به حمایت دولت دارد.



سرمربی راه‌آهن درباره مصدومان تیمش هم گفت: به غیر از حامد نورمحمدی یکی دو بازیکن جوان تیم مصدوم هستند که تلاش می‌کنیم آنها را به این بازی برسانیم.



وی در این مورد که قوه قضائیه به آنها اعلام کرده فعلا برای باشگاه راه‌آهن خرج نکنند، اظهار داشت: این باشگاه یک موجود زنده است و نیاز به آب و غذا دارد. ما برای هر جلسه تمرین باید یک میلیون تومان هزینه بدهیم یا مانند امروز که روز قبل از بازی است باید به هتل برویم و همه اینها هزینه دارد.



سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: فعلا در مورد پرداخت رقم قرارداد بازیکنان دست نگه داشته‌ایم اما به هر حال مشکلات وجود دارد. به عنوان نمونه بازیکنان جوانی که از شهرستان به تهران آمده‌اند نیاز به پولی برای هزینه ایاب و ذهاب و محل اقامت دارند. امیدواریم برای حل این مشکل هم راه‌ حلی پیدا کنیم.








4356769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است