استانی 00:30 - 24 خرداد 1397

تیم ملی تنیس روی میز ایران در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ حضور می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی عصر چهارشنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طی برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت، پیگیری آموزش با هدف ارتقای سطح دانش مربیان و داوران این ورزش در دستور کار فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی بیان داشت: پیش بینی می شود ضمن حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مدال های رنگارنگ این رقابت ها دست پیدا کنیم و با کسب قهرمانی توسط ورزشکاران به محبت های ملت پاسخگو باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی افزود: فدراسیون تنیس روی میز، نسبت به کشف استعدادهای در استان ها و شهرستان ها توجه ویژه دارد، چرا که معتقد هستیم استان ها در حوزه ورزش از ظرفیت های بسیار بالا برخوردار هستند.

علی قارداشی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر با کشف استعدادها و توجه به ورزشکاران شهرستان ها در جذب نوجوانان و جوانان به ورزش تنیس روی میز این ورزش پر تحرک توفیقات خوبی به دست آورده است. به نحوی که خانواده ها نیز با این ورزش نسبت به گذشته بیشتر آشنا شده اند. همین امر باعث شده که طی چند ماه اخیر حدود ۲۰درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش جذب ورزشکار ثبت شده که این رقم به ویژه در مقطع نوجوانان و جوانان می تواند پشتوانه با ارزشی برای آینده این ورزش باشد.

به گزارش مهر، در ادامه این نشست یحیی زاهدی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ارتباط با تعامل این اداره کل و هیات های ورزشی و برنامه های سال جاری ورزش استان با اهداف ارتقای سطح ورزش و آمادگی استان برای میزبانی مسابقات ورزشی کشور، مطالبی بیان کرد.

براساس این گزارش، در پایان رای گیری برای انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی انجام شد که در نهایت علی اکبر نجفی با کسب هجده رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی برگزیده شد.


9809434
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است