گوناگون 16:28 - 19 اردیبهشت 1400
جدیدترین کاغذ دیواریهای سه بعدی و یا به اصطلاح پوسترهای دیواری سه بعدی را می توانید در سایت پرشین راگ بیابید. از طرح های گل داماسک گرفته تا گل های سه بعدی هلندی انتخاب های زیادی پیش روی شماست.

نحوه انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب در فروشگاه پرشین راگ

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  فروشگاه پرشین راگ، پوسترهای جدید سه بعدی یکی از جدید ترین طرح های محبوب می باشد که شما می توانید آن را سفارش دهید. برای انتخاب کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری حتما به نکات زیر توجه کنید. قیمت کاغذ دیواری پرشین راگ بستگی به کیفیت کاغذ آن دارد. اگر می خواهید دوام آنها بیشتر باشد باید حتما از کاغذهای مرغوب استفاده کنید.

اولین نکته گرماژ کاغذ بکار رفته در پوستر می باشد. گرماژ ۲۵۰ گرم ارزانترین کاغذ موجود می باشد. گرماژهای بالاتر قیمت بالاتری دارند. مثلا کاغذهای ۴۵۰ گرم قیمت آنها به دو برابر قیمت کاغذهای ۲۵۰ گرم می رسند.

دومین نکته برای انتخاب کاغذ دیواری توجه به دکوراسیون منزل می باشد. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است حتما از طرح های مدرن استفاده کنید. اگر شما از کفپوش های ساده استفاده می کنید توصیه کارشناسان طراحی داخلی این است که کاغذ دیواری شما طرح های شلوغ داشته باشد و برعکس. اگر کفپوش شما دارای طرح است کاغذ دیواریتان را از طرح های ساده انتخاب کنید.

جنس کاغذ دیواری اتاق خواب و قیمت

جنس کاغذهای دیواری سه بعدی جدید اتاق خواب یا به اصطلاح پوسترهای دیواری جدید سه بعدی متفاوت می باشد و به تبع آن قیمت آن نیز متفاوت است. کاغذهای چینی قیمتی معادل ۴۰ هزار تومان دارند و فقط قابل پاک کردن و نه قابل شستشو می باشند. بعد از آن کاغذهای ایرانی با قیمت ۴۸ هزار تومان به ازای هر متر مربع قیمت دارند. کاغذهای آلمانی که بالاترین قیمت را دارا می باشند حدود ۱۲۰ هزار تومان در هر متر مربع هزینه دارند. کاغذهای آلمانی قابل شستشو هستند و ۷ سال گارانتی چاپ و رنگ دارند.

مورد دیگری که باید در خصوص آن دقت کنید گرماژ کاغذها می باشد. هرچه گرماژ یا به اصطلاح عامیانه ضخامت کاغذ بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. در حال حاضر آلبوم متروپولیتن با گرماژ ۴۵۰ گرم ضخیمترین کاغذ را دارا می باشد.

قیمت این پوسترها فقط بدلیل جنس خام بکار رفته می باشد و کیفیت چاپ در همه جنس های ذکر شده بالا تفاوتی ندارد. هر چه جنس کاغذها با کیفیت تر باشد ماندگاری چاپ آنها نیز بیشتر است و دچار کدر شدن و بوری نمی شوند. بطور معمول برای کاغذهای با کیفیت شما حدود ۷ سال می توانید از این پوسترها استفاده کنید. اگر در تهران زندگی می کنید چون باید هر از چندگاهی پوسترها را تمیز کنید بهتر است از کاغذهای آلمانی استفاده کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

برای اتاق کودکان نیز پوسترهای دیواری جدید با طرح های جذاب برای کودکان استفاده می شود. کودکان دوست دارند دیوارهای اتاق آنها شخصیت های کارتونی باشند و این به اتاق آنها جذابیت بیشتری می دهد. حتما دقت کنید کاغذ دیواریهای قابل شستشو و با کیفیت برای اتاق کودکان انتخاب کنید زیرا بعد از مدتی باید آنها را بشویید. برای سنین مختلف طرح های مختلفی وجود دارد. برای سنین یک تا سه سال از طرح های ساده گل و یا حیوانات و صورت های خندان می توانید استفاده کنید. برای سنین سه تا هفت سال بهتر است از طرح های فاکتزی تر استفاده کنید. لازم نیست کلیه دیوارهای اتاق کودک خود را کاغذ دیواری کنید. بلکه می توانید فقط یک دیوار اتاق را با کاغذ دیواری تزیین کنید. نکته دیگر اینکه طرح های کاغذ دیواری اتاق خواب پسرها با دخترها باید متفاوت باشد. در حالی که برای دخترها می توانید از طرح های پرنسس و مانند آن استفاده کنید برای پسرها پیشنهاد می کنیم سراغ طرح های ماشین و یا مانند آن بروید.

کاغذ دیواری اتاق خواب بزرگسالان

برای اتاق خواب بزرگسالان چند نکته کلیدی وجود دارد که ما با شما در میان می گذاریم. اول اینکه شما بعد از یک روز کاری سخت نیاز به آرامش دارید و اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش شماست. پس از طرح های طبیعت که دارای رنگهای سبز می باشد می توانید بهره ببرید.

نکته دیگر در  این زمینه این است که از طرح های ریز استفاده کنید زیرا باعث می شود که این شکلهای ریز به چشم نیاید و همین امر آرامش بیشتری به فضای شما می دهد.

اگر اتاق شما کوچک است شما محدودیت استفاده از رنگ را دارید. زیرا رنگها باعث بزرگتر و یا کوچک دیده شدن فضای شما می شوند. بهتر است در اتاق های کوچک طرح های دارای رنگ روشن  را نصب کنید. برای اتاقهای بزرگ شما چنین محدودیتی ندارید.

دومین نکته محل نصب کاغذ دیواری می باشد کا ما به شما پیشنهاد می کنیم دیوار پشت تخت خود را برای نصب کاغذ دیواری انتخاب کنید.

بقیه دیوارها را می توانید رنگ کنید و یا از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. سعی کنید درزهای رولها را در جایی نصب کنید که کمتر به چشم بیاید.

برای این کار نیاز دارید که از کمک یک نصاب ماهر کمک بگیرید. در عکس های تبلیغاتی شما درزی در این عکس ها و تصاویر نمی بینید. ولی به این نکته توجه کنید که درزها را باید در طراحی جدی بگیرید و گرنه این درزها جلوه خوبی ندارند. قبل از نصب حتما محل قرار گیری درزها را تعیین کنید. سعی کنید این درزها در جایی قرار بگیرند که مخفی باشند. می توانید از نصاب خود برای این موضوع مشورت بگیرید.

برای خرید و دیدن طرح های جدید کاغذ دیواری می توانید به سایت پرشین راگ به آدرس /https://www.epersianrug.com مراجعه کنید. برای دیدن طرح های اتاق خواب می توانید از آلبوم دیاموند بصورت تخصصی استفاده کنید.  

انتهای رپرتاژ آگهی


11059059
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است