ورزشی 09:09 - 08 اسفند 1393
لیگ برتر فوتسال؛
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با فینال دیگری از قعر جدولی ها همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تنها 3 هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر فوتسال 14 تیمی لیگ برتری امروز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا آخرین تغییرات در جدول اعمال شود. این تغییرات برای برخی تیمها حکم مرگ و زندگی دارد زیرا مدعیان قهرمانی با اشتباه کوچکی جام را از دست می‌دهند و مدعیان سقوط به لیگ پایین‌تر شانس بزرگ تیم خود را به دیگران تقدیم می‌کنند، در همین راستا هر 14 تیم لیگ برتری با تمام دقت و توان خود در شهرهای مختلف به مصاف هم می‌روند.

 

** دبیری تبریز – شهید منصوری قرچک

 

مغلوب پر گل هفته گذشته امروز میزبان منصوری می‌شود تا کام تلخش را از دریافت 9 گل به واسطه شکست قرچکی ها شیرین کند.

 

البته دبیری که تمام طول فصل را با حاشیه دست و پنجه نرم کرد حتی در خانه خود نیز کار دشواری دارد زیرا منصوری تیم صاحب نام فوتسال ایران به رغم نامهربانی های مسئولان با تمام وجود برای حفظ شان نام تیم می‌جنگد و در هفته‌های اخیر این روحیه در تیم دیده شده است نتیجه هفته گذشته منصوری برابر تیم صدرنشین مس نیز صحبت ادعای منصوریها را تایید می‌کند.

 

عملکرد منصوری و دبیر طی 23 هفته گذشته لیگ به کسب 34 امتیاز برای هر دو تیم به جایگاه‌های ششم و هفتم جدول شده است جالب این جاست که در صورت پیروزی منصوری  به رده‌ بالاتر صعود نمی‌کند اما دبیری با کسب امتیاز کامل بازی خواهد بود جایگاه منصوری را از آن خود کند.

 

** شهرداری ساوه – شهروندی ساری

 

شهروند ساری که با پیروزی پرگل 9-2 هفته گذشته از سد دبیری گذشت و توانست از رقبای قعر جدولی فاصله‌ای منطقی بگیرد تا حاشیه‌ امنیتش را بالا ببرد امروز میهمان ساوه‌ای می‌شود که پس از 20 هفته از کف جدول کنده شد اما عملکرد تماشایی پایاسازه مقابل اهواز این تیم را بار دیگر راهی جایگاه چهاردهم کرد با وضعیت بوجود آمده شهرداری ساوه که برای بقا محکوم به پیروزی در 3 بازی پیش رو است سعی دارد از امتیاز خانگی خود برای شکست سارویها بهره‌ گیرد اما به دلیل حساسیت رقابتها در این هفته‌ها هر دو تیم کارسختی در پیش دارند.

 

شهروند ساری تاکنون با کسب 25 امتیاز در جایگاه یازدهم و شهرداری ساوه با 18 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

 

** مس سونگون تبریز – میثاق تهران

 

مس یکی از مدعیان لیگ امسال که حالا به واسطه حواشی تا حدودی از رقابت صدرنشینان رده اول و دوم دور شده در خانه میثاق یکی از نمایندگان تهران را برای جبران نتیجه میزبانی می‌کند تا درست تداوم تساوی های تاسیسات دریایی و بتواند در این هفته‌ها رقابتی داغ در صدر جدول داشته باشد.

 

در آن سوی میدان میثاق که به گفته لک این روزها به هماهنگی تاکتیکی قرار دارد و به دلیل اینکه امتیاز بازی برای تیم حامل اتفاق مهمی نیست رقابت دشواری را برابر تیم پرانگیزه مس خواهد داشت.

 

در حال حاضر مس سونگون و میثاق با کسب امتیازهای 39 و 29 در رده‌های سوم و نهم جدول جای گرفته‌اند. البته نباید فراموش کرد مس در این هفته‌ها دستخوش تغییر بزرگی شد تا تقی‌پور مربی‌ای که این تیم را به صدر جدول رساند کنار رود تا تیم با شمس به کار خود ادامه دهد.

 

** شرکت حفاری اهواز – فردوسی مشهد

 

سریال تکراری کنار رفتن از دور قهرمانی در هفته‌های امسال نیز برای حفاری تکرار شد تا با ورود به حاشیه اهوازی‌ها نتوانند به روند صعودی خود ادامه دهند. اما با وجود این شرایط حفاری‌ها در خانه فردوسی را میزبانی می‌کنند تا به امتیاز کامل بازی برسند و ناکامی‌های دو هفته گذشته را به فراموشی بسپارند البته فردوسی با وجود اولین تجربه لیگ برتری‌اش نشان داده رقیب دست و پا بسته‌ای برای حرفه‌ای‌ها نیست و با تبحر در پاورپلی رقابت دشواری را برای حفاری‌ها رقم می‌زند.

 

عملکرد حفاری و فردوسی در طول لیگ تاکنون به کسب جایگاه‌های چهارم و دهم شده است دو تیم با کسب 38 و 28 امتیاز به این رده دست یافته‌اند.

 

** فرش آرا مشهد- تأسیسات دریایی تهران

 

تأسیسات نماینده صدرنشین پایتخت در لیگ برتر برای پاره کردن نوار تساوی‌های خود مهمان مشهدی‌ها می‌شوند تا بتوانند با کسب امتیاز، از گیتی پسند در صدر جدول فاصله گیرند. البته مصدومیت شمسایی و عدم حضور وی در باقی رقابت‌ها در این موقعیت حساس به سود دریایی‌ها نیست.

 

فرش ‌آرا هم که با وجود نفرات خوب فارغ از حواشی نتوانسته جایگاهی بهتر از هشتمی کسب کند در این هفته‌ها برای ارتقاء جایگاه در جدول، شاید رقابتی دشوار برای تأسیسات پدید آورد.

 

** مقاومت البرز- پایاسازه تبریز

 

روز جمعه فوتسالی‌ها شاهد دیگر فینال قعر جدولی هستند که طی آن مقاومت و پایاسازه به مصاف هم می روند مقاومتی‌های تازه وارد که تاکنون فاصله منطقی از دیگر رقبا گرفته‌اند در تلاشند با ادامه روند رقابت های خوب خود، حاشیه امنیتی ایجاد کنند تا از خطر سقوط به لیگ دسته یک نجات پیدا کنند، اما در سوی دیگر پایاسازه که هفته گذشته نتیجه عجیبی را خلق کرد نیز با تمام توان می‌جنگند تا با پیروزی برابر کرجی‌ها، یک پله صعود کرده و جایگاه رقیب را از آن خود کنند.

 

** گیتی پسند اصفهان- ماهان تندیس قم

 

گیتی‌پسندی‌ها که در اوج بی ادعایی در حال حاضر همچنان قهرمانی را می‌چشند برای گرفتن نتیجه تلاشهایشان در رقابتی تنگاتنگ با دریایی‌ها قرار دارند، ‌میزبان قم می‌شوند تا با تکیه بر امتیاز خانگی از سد تأسیسات بگذرند.

 

قمی‌ها که با حضور رعدی پس از هفته‌ها جان تازه ای گرفته‌اند برای دیکته قدرت خود به حریف برای گرفتن امتیاز کامل عازم اصفهان شدند. باید دید گیتی پسند می‌تواند راه خود برای قهرمانی را بگشاید یا نه؟؟

 

انتهای پیام/

5933658
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است