استانی 20:11 - 10 مرداد 1393
تیم والیبال نوجوانان استان قزوین با ترکیب 12 ورزشکار عازم مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کشور شد.

تیم والیبال نوجوانان قزوین عازم مسابقات قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم والیبال نوجوانان استان قزوین با ترکیب 12 ورزشکار عازم مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کشور شد.

این رقابت‌ها در حالی از فردا در شهر سنندج استان کردستان آغاز می‌شود که 11 تیم برتر کشور در مسابقات دسته دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بخت خود را برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور محک بزنند.

تیم والیبال نوجوانان استان قزوین هم بدون شک به دنبال این است که بتواند با ارائه بازی‌های خوب و قدرتمند نمایش قابل قبولی را از خود در این مسابقات بر جای بگذارد و با دست پر سنندج را ترک کند.

حضور والیبالیست‌های نوجوان استان قزوین در جریان مسابقات والیبال دسته دوم قهرمانی کشور گذشته از اینکه نشان می‌دهد این رشته ورزشی رفته رفته به دنبال رسیدن به روزهای استعدادیابی خویش است، از این مسئله هم حکایت دارد که مسئولان این هیئت ورزشی در سطح استان به دنبال این هستند تا با شناسایی استعدادهای برتر این رشته در رده سنی پایه توانایی‌های آنان را پرورش دهند.

عبدالقهار ناصحی، رئیس هیئت والیبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به اینکه والیبال یکی از رشته‌های مهیج و پرطرفدار در استان قزوین است که علاقه‌مندان بسیاری هم دارد، اظهار کرد: در حال حاضر برحسب آمارهای غیر رسمی نزدیک به پنج هزار نفر در استان قزوین با شور و علاقه‌ای وصف‌ناپذیر این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند و در سالن‌های ورزشی شهرهای مختلف استان تمرینات خود را پیگیری و آموزش‌های لازم را فرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه والیبال در استان قزوین پیشینه خوب و قابل قبولی دارد، افزود: در دو دهه گذشته تماشاگران قزوینی با حضور در سالن‌های ورزشی به شدت تیم‌های آبگینه و پردیس متحد را تشویق می‌کردند و همین مسئله موجب شده بود تا والیبال به یک رشته ورزشی پویا و زنده در میان ورزش دوستان قزوینی شناسانده شود.

ناصحی تصریح کرد: هیچگاه حضور تیم پردیس متحد نتوانست خاطره خوش تیم آبگینه را برای خاطر تماشاگران والیبال دوست قزوین زنده کند و آنان هنوز هم در انتظار این هستند تا دوباره یک تیم قوی و منسجم در مسابقات لیگ برتر داشته باشند.

رئیس هیئت والیبال استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این هیئت ورزشی در میان رده‌های سنی پایه گفت: تمام تلاش مجموعه مسئولان و دست اندرکاران و حتی دلسوزان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در سطح استان این است که والیبال قزوین به روزهای اوج خود بازگردد تا دوباره بالندگی و درخشش ورزشکاران خوب و شایسته استان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین گام هیئت ورزشی والیبال در طول دو سال گذشته سرمایه گذاری بر روی سنین پایه بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استعدادیابی هیئت والیبال در میان رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در دو بخش دختران و پسران با جدیت ادامه دارد و در این راه حتی تیم والیبال نوجوانان استان برای حضور در مسابقات دسته دوم قهرمانی کشور عازم سنندج شده است که انتظار می‌رود این تیم بتواند نتایج قابل قبولی را از خود در این رقابت‌ها بر جای بگذارد.

گفتنی است؛ تیم والیبال نوجوانان استان قزوین در گروه دوم مسابقات دسته دوم قهرمانی نوجوانان کشور حضور دارد و از این گروه شش تیمی  دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را کسب می‌کنند.


4367012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است