استانی 19:43 - 28 بهمن 1397

خروج مرغ زنده از استان کرمان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدعلی دهقان در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: به دلیل خروج مرغ از استان و همچنین افزایش مصرف مرغ با توجه به افزایش قیمت گوشت، متأسفانه قیمت مرغ در سطح استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمک های دولت به مرغداران تصریح کرد: اتحادیه تولیدکنندگان مرغ در شرایطی صحبت از افزایش قیمت مرغ زنده می کند که دولت دانه های مورد نیاز این تولیدکنندگان را با ارز دولتی به آنها تحویل می دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی کشور که عموم مردم تحت فشار هستند، تولیدکنندگان نباید به دنبال افزایش حداکثر سود باشند.

دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان ظهر امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار و مقرر شد برای جلوگیری از کمبود مرغ در بازار و افزایش قیمت مرغ در استان، نهادهای امنیتی و انتظامی تا اطلاع ثانوی از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری کنند و همچنین تولیدکنندگان مرغ نیز تا یکشنبه آینده پنجم اسفندماه به صورت پلکانی به میزان ۵۰۰ تومان قیمت مرغ را کاهش دهند.

در این جلسه همچنین درباره قیمت انواع نان بحث و باتوجه به اختلاف نظر اعضا، مقرر شد قیمت انواع نان با اصلاحات در جلسات بعدی ستاد مورد بررسی قرار گیرد.


10057356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است