اجتماعی 15:30 - 10 شهریور 1393
مدیرعامل خبرگزاری فارس:
مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه جایگاه انقلاب و نظام اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، گفت: بیان دقیق و رسای انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار جدید در رسانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جایگاه انقلاب و نظام اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، سیدنظام‌الدین موسوی در مراسم افتتاح رسمی از نسخه‌های جدید سایت عربی و انگلیسی خبرگزاری فارس که با حضور علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل خبرگزاری فارس برگزار شد اظهار داشت: خبرگزاری فارس با عنایت خداوند متعال و کوشش همکاران امروز مفتخر است به عنوان خبرگزاری اول کشور در عرصه‌های مختلف به لحاظ شاخص‌های مختلف حرفه‌ای و میزان مخاطب و همچنین بازنشر اخبار در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شود.

مدیر عامل خبرگزاری فارس افزود: این  افتخاری برای بنگاه‌ها و مؤسسه‌های خبری است که خود را متعلق به نظام بدانند و از مواضع انقلاب و نظام سخن بگویند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند فعالیت تخصصی و حرفه‌ای جدای از پایبندی به مبانی انقلاب است، گفت: این دو رکن مورد توجه فارس بوده به طوری که در کنار کار تخصصی و حرفه‌ای به اصولی پایبند است که از مبانی انقلاب دفاع می‌کند.

موسوی با بیان اینکه جایگاه انقلاب و نظام اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست افزود: انقلاب، داعیه جهانی بودن از ابتدا داشته و خود را بر آن می‌دارد پیام جدیدی را برای مسلمانان داشته باشد که یکی از ابزارهای مهم آن، رسانه است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون دشمن در موج جنگ نرم به مقابله با ما و پیشبرد اهداف سلطه‌طلبانه پرداخته است ادامه داد: خبرگزاری فارس هم اکنون علاوه بر زبان فارسی، زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی را راه‌اندازی کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، با اشاره به انجام اقداماتی برای راه‌اندازی زبان روسی این خبرگزاری ادامه داد: در بازدیدی که سفیر روسیه از خبرگزاری فارس داشت بر این مهم تأکید شد.

وی همچنین یادآور شد خبرگزاری فارس درصدد است زبان اسپانیولی را راه‌اندازی کند که البته این امر بعد از افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در آرژانتین طی هفته‌های آینده رخ خواهد داد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، با اشاره به راه‌اندازی زبان اردوی این خبرگزاری در آینده اضافه کرد: افتتاح صفحه‌های عربی و انگلیسی سایت خبرگزاری فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

به گفته موسوی، از آنجایی که مطالب در اینترنت و فضای مجازی باقی می‌ماند می‌تواند مزیتی بر سایر رسانه‌ها باشد که از جمله می‌توان به تلویزیون اشاره کرد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت و بازنشر اخبار در شبکه‌های اجتماعی افزود: با توجه به نیازهای مخاطبان صفحه‌های عربی و انگلیسی خبرگزاری فارس ارائه شد به طوری که در ابتدای کار تیم فنی این خبرگزاری بسته نرم‌افزاری جدیدی را طراحی کرد تا در تمامی موضوعات شمولیت داشته باشد و در نهایت با طراحی گرافیک زیبا موجب فعالیت این صفحات شد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: امید است ابزار و صفحه‌های جدید بتواند کمک کند هر چه دقیق‌تر و رساتر بیان انقلاب اسلامی به مخاطبان برسد.


4619965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است