استانی 23:38 - 31 خرداد 1397

طرح جابجایی صنوف مزاحم طبق برنامه زمان بندی از شهر خارج شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در دومین نشست ساماندهی صنوف ناسازگار با محیط زیست شهر بندعباس با اشاره به اهمیت این موضوع در زیباسازی شهر بندرعباس، عنوان کرد: طرح جابجایی صنوف ناسازگار با محیط زیست از شهر بندرعباس باید طی یک برنامه زمان بندی مشخص با همکاری و هماهنگی نزدیک دستگاه های متولی اجرا شود.

وی افزود: طرح انتقال صنوف ناسازگار با محیط زیست از شهر بندرعباس مرحله به مرحله اجرا گردد و فرمانداری بندرعباس متولی نظارت بر اجرای صحیح این جابجایی است و گزارش روند پیشرفت اجرای طرح به صورت مرتب منعکس شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با قدردانی از سرعت مناسب  برنامه ریزی ها برای اجرای موفقیت آمیز این طرح، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی همچون آب و فاضلاب ، مخابرات ، برق و گاز همزمان با آغاز روند عملیات اجرایی طرح، نسبت به ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز  در محل جانمایی شده برای انتقال صنوف اقدام کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: شخص دکتر همتی استاندار هرمزگان پیگیر تعیین تکلیف موضوع جابجایی صنوف ناسازگار با محیط زیست از شهر بندرعباس می باشند و این جابجایی باید هر چه سریعتر با سرعت و دقت لازم به سرانجام برسد.

وی بیان داشت: شهرداری بندرعباس در اجرای طرح ساماندهی صنوف ناساز گار با محیط زیست منافع شهر را در نظر بگیرد و با اجرای موفق آمیز این طرح بر زیبایی های شهر بندرعباس بیش از پیش افزوده خواهد شد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس را با توجه به موقعیت خاص آن باید به عنوان یک پدیده جدید گردشگری در ایران نگاه کرد و برنامه ریزی ها باید به سمت زیباسازی و جذابیت هر چه بیشتر این شهر برای گردشگران متمرکز شود.

حیدری گفت: در اجرای طرح ساماندهی صنوف ناسازگار با محیط زیست سیاست های تشویقی بکار برده شود تا طرح هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به طرح جابجایی بنکداران از شهر بندرعباس، تصریح کرد: اجرای موفقیت آمیز طرح جابجایی بنکداران  و نمایشگاه خودرو بندرعباس به محل جدید نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز طرح جابجایی صنوف ناسازگار با محیط زیست از شهر بندرعباس خواهد داشت و این جابجایی ها باید طبق برنامه زمان بندی مشخص پیش رود.


9818185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است