گوناگون 23:33 - 17 مهر 1394
مدافع تیم نفت گفت: نفت جدید از دیدار با استقلال کلید خورد و امیدوارم در دیدار با گسترش بهتر شویم.

صدای "هادی نوروزی"را جز در هنگام سلام نشنیدم

به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"وحید حمدی نژاد پس از بازی نفت مقابل دیانا در جام حذفی اظهار داشت: تیم ما بعد از نتایج ضعیفی که در لیگ کسب کرده بود، به یک ریکاوری روحی نیاز داشت و این نتیجه ما را به لیگ باز گرداند.

 

وی ادامه داد: البته پیش بینی می شد ببریم اما در غیاب بچه های ملی پوش و امید کارمان سخت بود. با این حال بچه ها تلاش کردند و نتیجه خوبی گرفتند.

بازیکن نفت در این باره که نفت در سال گذشته تا اینجا 8 امتیاز داشت و الان 4 امتیاز اذعان داشت: یک بازی کمتر کرده ایم و اگر ببریم شرایطمان با پارسال فرقی نخواهد داشت.

 

حمدی نژاد افزود: ما در شروع فصل با بازیکنان جدید وارد میدان شدیم. به نظرم نفت جدید از دیدار با استقلال کلید خورد و امیدوارم در دیدار با گسترش بهتر شویم.

وی در رابطه با درگذشت هادی نوروزی هم تیمی سابق خود گفت: او خیلی باارزش و قابل احترام بود. صدای هادی را  جز در هنگام سلام و علیک نشنیدم بس که وی سر به زیر بود. او برایش فرق نمی کرد که با چه کسی صحبت می کرد. سرمربی، بازیکنان اصلی و ذخیره و حتی تدارکات.همیشه رفتارش خوب بود.

 

حمدی نژاد در رابطه با پیش بینی خود از نتایج نفت خاطرنشان کرد: البته الان خیلی زود است در این رابطه حرفی بزنیم اما تلاش می کنیم نتایج سال گذشته را تکرار کنیم./بانک ورزش/110


7184013
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است