اقتصادی 12:58 - 31 شهریور 1396
وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز از محله های قدیمی تهران بازدید کرد که این بازدید حاشیه هایی به همراه داشت.

حاشیه های بازدید آخوندی از منطقه ۱۲/ خاطره بازی با محله قدیمی

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی پیش از ظهر امروز به همراه دو تن از معاونان خود و تعدادی از معاونان شهردار تهران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ از محله های قدیمی و بافت فرسوده و تاریخی این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید که در روز جهانی بدون خودرو و با سفر مترویی وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه قیطریه به سمت ایستگاه ۱۵ خرداد انجام شد، آخوندی ابتدا از پیاده راه بازار تهران و سپس کوچه مروی، بازارچه عجولان و دیگر محله های قدیمی تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازدید حاشیه هایی نیز به همراه داشت که برخی از آنها به شرح زیر است:

-یکی از شهروندان به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تاخیر در تحویل واحد مسکونی مهر در فاز پنج مسکن مهر پردیس اعتراض کرد؛ به گفته این شهروند تهرانی وی سند پنج برگی این واحد را تحویل گرفته اما هنوز خود واحد مسکونی را تحویل او نداده اند ضمن اینکه از سال ۹۰ نیز پول اعلام شده را به طور کامل واریز کرده اند. این شهروند به آخوندی گفت «تو چون خودت برج سازی از تاخیر تحویل واحدها خبر نداری».

-محسن پورسیدآقایی که پیش از این مدیرعامل شرکت راه آهن در دولت یازدهم بود و در پی تصادف قطار در دامغان از مدیرعاملی راه آهن و معاونت وزیر راه و شهرسازی استعفا داده بود در این بازدید در کسوت معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، آخوندی را همراهی می کرد. این در حالی است که نجفی در همین محله و با تعدادی ازمدیران خود  در حال بازدید بود که سیدآقایی در میانه راه با آخوندی همراه شد. وی در حال حاضر علاوه بر معاونت شهردار تهران مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ریلی نیز محسوب می شود.

- تعدادی از مغازه داران با دیدن وزیر راه و شهرسازی از پروژه پیاده راه سازی خیابان ۱۵ خرداد که سبب منع تردد خودروهای باری و حمل کالای آنها به این محله شده است، اعتراض کردند.

- آخوندی در بخشی از این دیدار از کوچه بن بست سه متری و فرسوده شهید برادران هاشمی واقع در کوچه مروی بازدید کرد. یکی از خانه های قدیمی این کوچه که پلاک ۱۲ روی آن نقش بسته بود از سال ۱۳۲۰ محل زندگی پدر و عموی وزیر راه و شهرسازی بوده که وی  خود نیز مدتی در این منزل سکونت داشته است. این واحد در حال حاضر انتشارات دارالکتب الاسلامیه است که متعلق به خاندان پدری وزیر است.

- با توجه به حضور صبحگاهی وزیر راه و شهرسازی و در روز تعطیل در محله های میانی و فرسوده تهران حضور معتادان و کارتن خوابان و انبارخواب ها نیز در این کوچه ها مشهود بود. در حال حاضر بخش زیادی از واحدهای فرسوده و مسکونی این محله ها به عنوان انبار واحدهای تجاری و بنکداران بازار تهران استفاده می شود.

- در یکی از کافی شاپ های نوسازی شده واقع در بازارچه عجولان که اخیرا به طور کامل بازسازی شده وزیر راه و شهرسازی در اقدامی عجیب اقدام به سرو چای و استراحت کرد؛ اما محافظان وی از ورود همراهان به کافی شاپ ممانعت به عمل آوردند.


9430406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» از امروز ۲۹ اسفند سفر‌های جاده‌ای رسما آغاز شده و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در نوروز امسال بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودروی سواری وارد جاده‌های کشور خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرابورس ایران اطلاعیه‌ای تاریخ عرضه عمده سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرتعاون روستایی استان تهران نرخ مصوب سیب تنظیم بازار را ۳۱ هزار تومان و پرتقال تامسون را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: افراد از خرید خزندگان و حلزون‌های غیرمجاز که منجر به آلودگی محیط زیست می‌شوند، اجتناب کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امور مالیاتی در خصوص افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد اطلاعیه صادر کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جهاد کشاورزی از توزیع روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در میادین استان تهران خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن گفت: امسال ۱۳۵ هزارتن تخم مرغ به ارزش بالغ بر ۱۷۰ میلیون دلار صادر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد رشد ۴.۸ درصدی سفر‌ها خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور ۵ فرودگاه نواحی جنوب غرب کشور به حالت آماده باش درآمدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است