استانی 16:46 - 24 مرداد 1401

قزوین پنجمین قطب صنعتی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صفاری در دیدار با اعضای خبرگزاری مهر که هم‌زمان با هفته خبرنگار انجام شد اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی حلقه اول سرمایه‌گذاری در هر استانی محسوب می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: اگر نتوانیم جذب سرمایه گذار را به‌خوبی انجام دهیم هیچ‌کدام از اهدافی که سازمان دارد و مدیران استان برای رشد و توسعه در نظر گرفته‌اند محقق نخواهد شد.

وی بیان کرد: یاید در هر جایگاهی که قرار داریم منافع استان را در نظر بگیریم چراکه جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به اشتغال‌زایی و رفع مشکلات جامعه و نیز آورده‌های مالی برای دولت از جمله مالیات و … می‌انجامد.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر اشتغال، تولید زنجیره‌ای از خدمات و … را نیاز دارد و با خود پیشرفت را به همراه می‌آورد.

صفاری مطرح کرد: استان قزوین یک استان کشاورزی و صنعتی است که به حوزه صنعت آن کمتر توجه شده است، سهم کشاورزی استان از منابع آبی ۸۸ درصد و سهم صنعت تنها ۴ درصد از آب است، صنایع و شرکت‌های مستقر در استان ۶۰ درصد از برق استان را مصرف می‌کنند ولی هزینه ۸۰ درصد از برق استان را می‌پردازند.

وی گفت: استان قزوین پنجمین استان صنعتی کشور است درحالی‌که هیچ‌یک از صنایع مادر کشور در آن حضور ندارند و این صنعتی بودن تنها به‌واسطه شرکت‌های خصوصی اتفاق افتاده و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: وظیفه به‌عنوان دولت در استان قزوین سنگین‌تر از سایر استان‌ها است.

این مسئول با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری مهر عنوان کرد: تیم خبرگزاری مهر استان قزوین یک تیم پای‌کار است که همواره در کنار ما قرار گرفته و این همراهی شایسته تقدیر است.


11655375
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است