استانی 20:15 - 04 بهمن 1399

فضاسازی شهری در دهه فجر باید مبتنی بر منویات رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر، روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه شهرداری تبریز به عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت این ایام انتخاب شده است، افزود: با توجه به محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در فضاسازی شهری، باید عملکرد مدیران جهادی در راستای مفاد این بیانیه بیش از پیش به اطلاع مردم برسد.

وی اظهار داشت: شور و حال ایام الله دهه مبارک فجر باید زنده نگه داشته شود و حس و حالی که مردم در زمان انقلاب اسلامی داشتند، دوباره در سطح شهر تداعی شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه ما باید رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) را که انقلاب را به سرمنزل مقصود رساندند، بار دیگر به مردم نشان دهیم، گفت: امام راحل همیشه به این موضوع تاکید داشتند که مدیران کارهایی که انجام می‌دهند را اعلام کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

شهین باهر، با اشاره به اینکه شهرداری تبریز ۱۰۷ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر اجرا می‌کند، ادامه داد: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا، برنامه‌ها دهه فجر متفاوت خواهد شد و تلاش می‌شود با فضاسازی ویژه ای حق مطلب را در این ایام مبارک ادا کرد.

وی یادآوری کرد: ما علاوه بر وظیفه اداری، به عنوان یک ایرانی وظیفه انسانی نیز در قبال خون‌هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده داریم و به کسانی که با از جان‌گذشتگی، انقلاب اسلامی را رقم زدند، بدهکار هستیم.

شهردار تبریز گفت: اگر ما امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و در آمریکا یک رئیس جمهوری می‌آید و کشور ایران را محوریت صحبت‌های خود قرار می‌دهد، نتیجه استقلال ملت ایران و سربلندی انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی (ره) است.

شهین باهر، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران معادلات زیادی را در جهان به هم زده است، افزود: ایران همان مملکتی است که مردم آن قبل از انقلاب هیچ اختیاری برای خود نداشت و از خارج از کشور برای آنها تصمیم گرفته می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه باید همیشه به مردم یادآوری شود که ما قبل از انقلاب کجا بودیم و با پیروزی انقلاب اسلامی به کجا رسیده‌ایم، اظهار داشت: ما در دهه فجر نشان می‌دهیم که همچنان پای کار هستیم و پشت رهبری ایستاده‌ایم.

شهین باهر ادامه داد: ما همچنان این پیام را به گوش جهانیان می‌رسانیم که روی اعتقادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستیم و تلاش می‌کنیم این انقلاب با سربلندی به راهش ادامه دهد.


10917475
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است