گوناگون 07:30 - 11 فروردین 1394
جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس (۲۸اسفند۹۳) تاکنون وقوع سرقت در کشور کاهش هشت تا ده درصدی داشته است.

به گزارش ایرنا سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی مشترک پلیس و هلال احمر گلستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، وقوع سرقت در سطح کشور روند نزولی داشته و این کاهش در برخی از استان‌ها 15 تا 20 درصد بوده است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین از بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در تولید نظم و امنیت در سطح کشور و بکارگیری 28 هزار همیار پلیس و پلیس افتخاری در طرح نوروزی 1394 خبر داد و افزود: بیش از 2 هزار ایستگاه و کانکس پلیس، امنیت تفرجگاه‌ها و محل های اسکان مسافران نوروزی را زیر پوشش انتظامی دارند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: با حضور پررنگ پلیس در تفرجگاه‌ها و محل‌های اسکان مسافران نوروزی، وقوع سرقت در این مکان‌ها کاهش چشمگیری داشته که این امنیت مطلوب حاصل حضور پلیس و همکاری بیش از پیش مردم با نیروی انتظامی است.

وی همچنین یادآور شد که حضورهمیاران پلیس و پلیس افتخاری نشان از علاقه‌مندی مردم درنقش آفرینی برای تولید امنیت پایدار دارد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بازدید از قرارگاه مشترک پلیس گلستان و هلال احمر که در میدان بسیج گرگان فعال است، تصریح کرد: تشکیل این قرارگاه می‌تواند در اقدامات مشترک این دو نهاد در امدادرسانی و برقراری نظم و امنیت موثر باشد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا همچنین در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس گلستان تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی پیشگیرانه است و پلیس چاره‌جویی می‌کند تا از وقوع جرم در جامعه پیشگیری شود.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: بکارگیری 5 هزار پلیس افتخاری و 23 هزار نگهبان محله نشان دهنده مشارکت مردم برای افزایش نظم عمومی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند بسترهای مشارکت مردم در تولید نظم و امنیت پایدار در جامعه ایجاد شود.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه می توانیم به بزرگی نیروی انتظامی پلیس افتخاری و همیار پلیس داشته باشیم و باید این بخش‌ها را تقویت کنیم، افزود: طرح نوروزی بزرگترین رزمایش پلیس در طول سال است.


6116657
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است