سیاسی 19:27 - 09 بهمن 1398
لاریجانی در گفت و گوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، معامله قرن را طرح خائنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت شجاعانه ملت مظلوم فلسطین خواند که در نهایت به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

طرح خائنانه معامله قرن به زباله دان تاریخ می رود

به گزارش ایسنا لاریجانی در این گفت و گوی تلفنی با تأکید بر پشتیبانی ملت های مسلمان و آزاده جهان از مردم قهرمان فلسطین تصریح کرد: امروز محور مقاومت با قدرت بیشتری در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و حامیانش تا پیروزی نهایی خواهد ایستاد.

رییس مجلس شورای اسلامی، اتحاد و هماهنگی گروههای مبارز فلسطینی در برابر طرح معامله قرن را ستودنی خواند و افزود: با نصرت الهی  ، رژیم صهیونیستی از سرزمین های فلسطینی بیرون رانده خواهد شد. وی همچنین بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آزادی قدس شریف تاکید کرد.

در ادامه این گفتگوی تلفنی زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح معامله قرن را چالشی بزرگ در برابر همه امت اسلامی دانست و گفت: این طرح  قلدرمأبانه، بازگشت به نظام برده داری آمریکاست وملتهای اسلامی باید با اتحاد و قبول مسئولیت در برابر رژیم اشغالگر قدس ظاهر شوند.

 زیاد نخاله همچنین با ابراز تأسف از سیاست برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با سیاستهای اصولی خود  پشتوانه‌ای محکم و قوت قلب برای مبارزان فلسطینی در راه آزادی قدس شریف بوده است.

وی در پایان ، هماهنگی و وحدت هرچه بیشتر گروههای مبارز فلسطینی و محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را ضروری و  مقاومت را مهمترین رکن مقابله با سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی خواند.

انتهای پیام/


10368146
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است