فرهنگی‌هنری 12:52 - 30 مهر 1397

مجریان «تخت گاز» عوض شدند/ تهیه‌کنندگان در پی بازگشت دوران شکوه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، مجریان یکی از محبوب ترین شوهای بی بی سی یعنی برنامه «تخت گاز» باز هم تغییر کرد. بر این اساس پدی مک گینس کمدین معروف انگلیسی و فردی فلینتوف کاپیتان سابق تیم ملی کریکت انگلستان جایگزین مت له بلانک بازیگر محبوب نقش جویی در سریال «Friends» شده‌اند.

این دو مجری جدید را کریس هریس گزارشگر و نویسنده حوزه صنعت اتومبیل همراهی خواهد کرد تا تیم سه نفره آنها بیست و هفتمین فصل «تخت گاز» را سال آینده میلادی روی آنتن ببرند.

پاتریک هلند مدیر شبکه دوم بی‌بی‌سی در این باره گفت: این یک مانور هیجان انگیز از سوی تیم «تخت گاز» است و بسیار مشتاقم تا ببینم عملکرد این تیم سه نفره چگونه خواهد بود. پدی و فردی هر دو عاشق ماشین‌هایشان هستند و از آن مهم‌تر این است که آنها انرژی و روح رقابت‌جوی جدیدی به «تخت گاز» تزریق می‌کنند.

«تخت گاز» نام یکی از مشهورترین برنامه های بی بی سی در حوزه اتومبیل است که تاکنون جوایز تلویزیونی گوناگونی از جمله امی و بفتا را از آن خود کرده است.

پخش این برنامه اولین بار از ۱۹۷۷ آغاز شد و طی این سال ها با تغییرات گوناگونی که داشت به موفق‌ترین شوی بی‌بی‌سی تبدیل شد. هم اکنون «تخت گاز» در اکثر نقاط جهان پخش می‌شود و در بسیاری از کشورها نسخه بومی و مخصوص خود را دارد.

سال ۲۰۱۵ یکی از پرحاشیه ترین دوران این برنامه بود و اتفاقاتی که در حین تولید برنامه در ویژه برنامه ضبط شده در آرژانتین افتاد تا مدتی سرتیتر خبرگزاری ها بود؛ ماجراهایی که ریشه در اختلاف های قدیمی دو کشور در جنگ فالکلند داشت و منجر به تعقیب و گریز و سنگ پرانی گروهی از آرژانتینی ها به کاروان تیم تولید «تخت گاز» شد.

اوج حاشیه‌های «تخت گاز» به زمان اخراج جرمی کلارکسون مجری باسابقه این برنامه برمی‌گردد. هنگامی که او به دلیل توهین به یکی از تهیه‌کنندگان از ادامه کار معلق شد کمپین های بزرگی برای بازگشت او شکل گرفت، اما در نهایت با تصمیم تونی هال مدیرکل بی بی سی قرارداد او فسخ و از تیم اخراج شد؛ اخراجی که مبتنی بر آمار ریزش شدیدی در تعداد بینندگان برنامه به همراه داشت.


9950709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است