ورزشی 14:33 - 05 فروردین 1398

کی‌روش: فدراسیون فوتبال ایران نظم و انضباط نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و کره جنوبی فردا سه شنبه در دیداری تدارکاتی در سئول به مصاف هم خواهند رفت. کی روش سرمربی کلمبیا امروز در نشست خبری بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران کره ای که بخشی از آن به دوران حضور وی در تیم ملی ایران اختصاص داشت، پاسخ داد.

کره ای ها که هنوز خاطره مشت‌های گره کرده ایران در بازی با کره که منجر به صعود به جام جهانی برزیل را فراموش نکرده اند، از سرمربی پیشین ایران در این خصوص سوالاتی پرسیدند.

یکی از خبرنگاران از کی روش درباره رکورد شکست ناپذیری اش مقابل کره جنوبی با تیم ایران و مشت‌های گره کرده اش سوال کرد. کی روش از ۵ بازی مقابل کره جنوبی، با تیم ایران موفق به کسب چهار برد و یک تساوی شد.

سرمربی کلمبیا در پاسخ گفت: نمی‌خواهم داستان گذشته را ادامه بدهم. در آن زمان رسانه‌های کره ای بزرگنمایی کردند. فدراسیون فوتبال ایران هم نظم و انضباط نداشت. بنابراین سو تفاهمات زیادی ایجاد شد.

کی روش افزود: همیشه برای هواداران فوتبال کره جنوبی احترام قائل بوده ام. من درباره کره، مثبت فکر می‌کنم.

سرمربی کلمبیا تاکید کرد: می‌خواهم در این بازی تدارکاتی هم پیروز شوم نه به این خاطر که بخواهم رکورد شکست ناپذیری ام را حفظ کنم. قبل از برد مقابل کره، به فکر برد در فوتبال هستم. به تیم ملی، رسانه‌ها و فرهنگ کره جنوبی احترام می‌گذارم.

کی روش همچنین در خصوص ارتباطش با «بنتو» سرمربی پرتغالی کره جنوبی مورد سوال قرار گرفت. سرمربی کلمبیا گفت: ارتباط خوبی با بنتو دارم.

وی سپس به شوخی و خنده ادامه داد: ارتباط ما مثل یک معلم و شاگرد است اما بنتو بیشتر شبیه به معلمان است چون او پیرتر به نظر می‌رسد.


10086525
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است