استانی 12:22 - 30 بهمن 1398

۴۱ هزار دانش آموز در مازندران رای اولی هستند

علیرضا سعدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دوم اسفندماه ۴۱ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می‌دهند، افزود: این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و ۱۸ سال تمام دارند.

وی به تمرین دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا متوسطه برای شرکت در انتخابات، با برگزاری شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رأی شوراها، مجلس و پارلمان دانش‌آموزی تمرینی است تا در آینده، پای صندوق‌های رأی کشور حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا خواست تا با حضور حداکثری و فعال در انتخابات دوم اسفند، واقعیت تجلی اراده‌ی ملت را در انتخابات به نمایش بگذارند.

سعدی‌پور از آمادگی مدارس منتخب استان به عنوان حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: فرهنگیان مازندران در بخش‌های اجرا، نظارت و بازرسی نیز در این انتخابات حضور پررنگ خواهند داشت.

این مقام مسئول ضمن اشاره به ۵۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۶ هزار معلم در ۴ هزار مدرسه استان، به رویکردهای اصلی آموزش و پرورش تحت مدیریت خود اشاره کرد و اخلاق‌مداری و مدرسه‌محوری را از مهم‌ترین‌های آن برشمرد و گفت: اخلاق‌مداری با صداقت، شفافیت، شایستگی و وفاداری به دست می‌آید.


10401520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است