استانی 10:16 - 07 بهمن 1398
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند مصدومی بر جای نگذاشته است.

استقرار تیم‌های اورژانس در محل حادثه هواپیمای تهران-ماهشهر

دکتر محمدامین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه خروج هواپیما از باند در ماهشهر اظهار کرد: پس از شنیدن این حادثه سریعا از همکاران‌مان در ماهشهر استعلام کردیم. گزارش‌های اولیه مبنی بر سقوط هواپیما که خوشبختانه در بررسی‌ها مشخص شد که هواپیما هنگام نشستن از باند خارج شده است.

وی افزود: سریعا دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد و در حال حاضر مسافران به سلامت از هواپیما تخلیه شده‌اند و سوخت هواپیما نیز تخلیه شده است.

زرگر گفت: سه دستگاه آمبولانس در منطقه مستقر شده است و از نظر امنیتی نیز همکاران در فرمانداری و نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این حادثه خوشبختانه مصدوم خاصی نداشته است، با این وجود نیروها در منطقه مستقر هستند. به تمامی بیمارستان‌های منطقه ماهشهر نیز آماده‌باش اعلام شده است.

وی گفت: فعلا مراجعه خاصی به مراکز درمانی انجام نشده است. با این وجود از آنجا که منطقه‌ای که در آن حادثه اتفاق افتاده، جاده ترانزیتی است، ممکن است مسیرهای فرعی تشکیل شود که به همین دلیل اعلام کرده‌ایم همکاران ما در اورژانس در آماده‌باش بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام


10364355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است