استانی 14:26 - 02 آبان 1399

نباید شهر جدیدی در دل هشتگرد ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی ظهر جمعه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: آرامشی که امروز داریم را مدیون خون پاک شهدا هستیم، از شهدایی که در دوران دفاع مقدس بودند تا امروز که شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت در جامعه تقدیم به مقدسات ما و نظام می‌شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان میزان رضایتمندی خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند و این بسیار باارزش است و حائز اهمیت است.

وی در ادامه در خصوص دیدار با سردار اشتری بیان کرد: سردار از نیروهای فعال، ارزشمند و باعث افتخار هستند و از این نیروهای توانمند در نیروی انتظامی استان البرز با فرماندهی سردار محمدیان را شاهد هستیم.

حدادی ضمن اشاره به برگزاری جلساتی با وزیر کشور دو موضوع را در خصوص تقویت نیروی انتظامی و بودجه و اعتبار این مجموعه در استان البرز و در دستور قرار گرفتن جابه‌جایی زندان کرج، مطرح کرد.

این مسئول از آماده شدن نامه‌ای برای جابه‌جایی زندان با سه امضای نمایندگان استان البرز برای ریاست قوه قضائیه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در محدوده اطراف زندان‌ها وجود دارد، نوعی ناامنی برای مردم ایجادمی‌شود که لازمه آرامش مردم انتقال و جابه‌جایی زندان‌ها از کرج است که تأثیرات مثبتی را به همراه دارد.

حدادی ادامه داد: بررسی وضعیت اتباع بیگانه یکی دیگر از مواردی است که در کمیسیون امنیت داخلی کشور برمی‌گردد و در این راستا جلساتی با فرماندهی نیروی انتظامی کشور داشته‌ایم و گزارشات خوبی هم در این خصوص از جانب سپاه، وزیر اطاعات و فرماندهی انتظامی ارائه شد تا بتوانیم با انجام بررسی‌های لازم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

تلاش برای تبدیل چهارباغ به شهرستان

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان از ارتقای چهارباغ و تبدیل شدن آن به شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در چهارشنبه هفته گذشته قرار بود که این موضوع در کمیسیون سیاسی و دفاعی مطرح شود و قبل از آن هم جلساتی با وزیر اطلاعات، دفاع، کشور و راه داشته‌ایم و باز هم با وزیر کشور جلساتی داشتیم و نظر وی برای تبدیل شدن چهارباغ به شهرستان مثبت بود.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی ناحیه انتظامی در چهارباغ بیان کرد: برای تقویت امنیت منطقه و کاهش مشکلاتی که با توجه به این میزان جمعیت در چهارباغ وجود دارد، زمینی را در اختیار فرماندهی نیروی انتظامی قرار می‌دهیم تا برای استقرار نیروهای انتظامی ساخته شود و در محقق شدن این امر هم باید تأمین نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز تأمین شود.

وی جاده برغان را یکی دیگر از مناطقی خواند که نیازمند نیروی انتظامی برای رفع مشکلات است و افزود: دغدغه نیروی‌های انتظامی دغدغه ماست و در تمامی زمینه‌ها پشتیبان شما هستیم اما باید در اولویت تمام کارهای ما آرامش و امنیت مردم باشد و در این منطقه هم باید فکر مستقلی در موضوع نیروی انتظامی شود و در شورای تأمین استان حتماً این موضوع را مطرح می‌کنیم.

حدادی در ادامه در به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع این ویروس باعث شده تا بسیاری از هم‌وطنان ما در بحث معیشتی دچار مشکل شوند و مشکلات بسیاری در بخش‌های مختلف با توجه به مسائل سیاسی پیش آمده بر مردم حاکم است و باید مراقب باشیم تا دشمنان از این مسائل برای تحریک کردن مردم استفاده نکنند و باید قبل از هر وضعیتی پیشگیری‌های لازم انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی در خصوص ایجاد شهر جدیدی در شهر جدید هشتگرد شد که به صراحت با آن مخالفت کردم، چراکه نباید شهر جدیدی اضافه کنیم و بالطبع آن مهاجرت در منطقه افزایش می‌یابد و ناهمگونی در شهر ایجاد و با این افزایش مهاجرت تأمین امنیت مردم دچار مشکل می‌شود.


10776800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است