استانی 08:09 - 26 دی 1397

راههای ارتباطی ۹۰ روستا در قزوین بازگشایی شد

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: تمامی محورهای اصلی، شریانی و فرعی استان باز است و با توجه به بارش‌های اخیر برف و مسدودشدن ۹۵ محور روستا، با تلاش راهداران تا شب گذشته راههای ارتباطی ۹۰ روستا بازگشایی شده است و محورهای باقیمانده امروز بازگشایی می شود.

وی افزود : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و موج جدید سرما و وقوع کولاک و یخبندان از اواخر امشب تا روز جمعه شهر وندان عزیز از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

حق لطفی با بیان اینکه تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ الزامی است، خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راههای استان و کشور را دریافت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: همه اکیپ های راهداری استان درحال آماده باش و در راهدارخانه های استان مستقر هستند.


10029462
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است