استانی 15:40 - 23 آذر 1397

وحدت حوزه و دانشگاه باعث پیشرفت کشور می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سال روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشمندان، پاسداران سنگرهای فرهنگی هستند و جوانان، اساتید، مردم، دانشجویان و طلبه ها، باید آموزه های بزرگان حوزه و دانشگاه را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه اهداف مشترکی دارند که باید محقق شود، ادامه داد: اهداف مشترک حوزه و دانشگاه و همکاری و تعامل و انسجام آنها موجب تضعیف دشمن شده و ایستادگی در مقابل آنها را در پی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آیت الله محمد مفتح در ایجاد ارتباط وحدت و حوزه نقش مهمی ایفا کرد، گفت: اگر حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی و معنوی تاثیرگذار و آینده ساز بتوانند با یکدیگر همکاری علمی داشته باشند، پیشرفت های علمی و ارتقای سطح معلومات در جامعه شتاب می گیرد.

آیت الله پورمحمدی با بیان اینکه آیت الله مفتح از شخصیت های برجسته و مبارز به شمار می رفت، افزود: وی پیش از پیروزی انقلاب و پس از برقراری انقلاب همیشه به دنبال وحدت حوزه و وحدت بود.

وی سپس با اشاره به اینکه برخی از کنسرت های اجرا شده بی محتوا هستند، گفت: شادابی جامعه در گرو برگزاری کنسرت های بی محتوا، بی اساس و خارج از عرف نیست.

وی با بیان اینکه شادابی جامعه با حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محقق می شود، گفت: باید در ارائه مجوز کنسرت ها دقت کنیم.


9999745
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است