گوناگون 10:45 - 03 اردیبهشت 1393
رییس دانشگاه علامه طباطبایی:
رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ایجاد فضای امن و آرام همراه با امنیت خاطر برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی از وظایف اصلی حراست در دانشگاه است.

ایجاد فضای امن همراه با امنیت خاطر از وظایف حراست دانشگاه است

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سلیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه علامه طباطبایی در سخنانی با تجلیل از خدمات و تلاش‌های مدیر سابق حراست دانشگاه، اظهار داشت: ایجاد فضای امن و آرام ضمن حفظ آرامش خاطر، نشاط، امنیت آفرینی، و ارتقا شأن و جایگاه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از جمله اولویت ها و وظایف حراست دانشگاه در دوران جدید است.

وی تأکید کرد: حراست در دوره‌ مدیریتی جدید باید ضمن حفظ دستاوردهای گذشته در تعامل با مجموعه‌ کارکنان علمی و اداری، نقش تعیین کننده ای در حفظ شان و جایگاه این عزیزان در دانشگاه داشته باشد.

سلیمی با بیان اهمیت حساسیت کار در حراست تأکید کرد: حراست از آبرو، جایگاه شغلی اعضای هیأت علمی، شأن و جایگاه اجتماعی دانشجویان و کارکنان و پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی از جمله وظایف اصلی حراست در دانشگاه است.

وی با تأکید بر جایگاه امنیت بخش حراست در دانشگاه تصریح کرد: خانواده دانشگاه باید از وجود حراست احساس امنیت نمایند و عملکرد این مجموعه باید به گونه ای باشد که همفکری، جلب اعتماد و احساس امنیت در روابط متقابل میان اعضای دانشگاه و حراست تعریف شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه سخنانش ضمن معرفی فرامرز صحرایی به عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه به بخشی از سوابق و فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان اشاره کرد و او را از جمله اولین افرادی خواند که در حوزه‌ی حراستی دارای صاحب تألیف در تدوین ضوابط اطلاعات و حراست حرفه‌ای است.

انتهای پیام


3556591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است