استانی 10:42 - 06 خرداد 1395
استاندار خبر داد:
‌استاندار مازندران گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار 600 میلیارد تومان در استان مازندران در حوزه فناوری و اطلاعات صورت گرفته است.

سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه فناوری مازندران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، ربیع فلاح ‌در آیین گشایش هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک استان مازندران در ساری با اشاره به اینکه خصوصی سازی از اولویت‌های ارکان نظام است، تصریح کرد: حوزه‌های اقتصاد و خصوصی سازی به عنوان سیاست کاری اقتصاد مقاومتی مطرح است.

وی توجه به فناوری اطلاعات را در راستای فعالیت‌های کسب و کار موثر دانست و دو سیاست الکترونیک و دانش بنیان را از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فلاح حوزه‌های بخش خصوصی و دولتی را در بخش اقتصادی حول محور دانش بنیان عنوان کرد و از تشکیل کمیته راهبردی در فن آوری اطلاعات خبر داد.

وی یکی از پروژه‌های دولت را دولت دیجیتال و الکترونیک اعلام کرد و گفت: دولت الکترونیک در راستای کوچک کردن دولت کاربرد زیادی دارد.

استاندار مازندران از حضور سرمایه گذاران با سرمایه 600 میلیارد تومانی در بخش فناوری اطلاعات در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از هزینه‌هایی که مردم برای مکالمات و اموری از این دست می‌پردازند، نمی‌توان کارآفرینی ایجاد کرد.

فلاح با بیان اینکه دانشگاه‌ها از آموزش محوری باید به سمت پژوهش محوری سوق داده شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش عملی ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه باید سیاست‌گذاری‌ها و برنامه به سمت استفاده از رشته‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شود، از آموزش 68 هزار نفر در مراکز خصوصی و دولتی در استان خبر داد.

استاندار مازندران استان را از کلان شهر توصیف کرد و گفت 100 میلیارد تومان به بخش خصوصی برای ایجاد فضای نمایشگاهی در مازندران اختصاص داده شده است.

فلاح اعتقاد به فرهنگ سازی کسب و کار و اقتصاد کشور را در گرو این تفکر و جریان دانست و از حضور بخش خصوصی در شهرستان ساری و بابل با سرمایه گذاری بالغ بر 200 و 100 میلیارد تومان خبر داد.

انتهای پیام


7926706
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است