ورزشی 17:37 - 02 تیر 1397
لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸
در دومین روز از هفته پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ صربستان با پیروزی بر ژاپن صعودش به دور نهایی را مسجل کرد و برزیل از سد لهستان گذشت.ب

صعود صرب ها به مرحله نهایی/ تثبیت جایگاه کره جنوبی در قعر جدول

ه گزارش ایسنا، روز دوم از هفته پنجم و پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ از ظهر امروز(شنبه) با برگزاری دیدار ها در گروه های چهار گانه پی گیری شد.

در نخستین دیدار که بین دو تیم پایین جدولی انجام شد تیم استرالیا در حالی که در ملبورن میزبان آرژانتین بود نتوانست روند رو به رشدش را ادامه دهد و با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان خولیو ولاسکو شد تا با پنج پیروزی و کسب ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم باقی بماند.

در سوی مقابل آرژانتینی ها که ست های بازی را با امتیاز های ۲۰-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۱-۲۵ به سود خود تمام کردند، توانستند پس از هفته ها طعم پیروزی را بچشند تا با سه برد و ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم بایستد.

در دیگر بازی همین گروه و در یکی از حساس ترین دیدار های روز دوم تیم های برزیل و لهستان که در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار داشتند به مصاف هم رفتند که در پایان قهرمان المپیک موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا با ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز موقتا به رده سوم صعود کند.

اما شاگردان ویتال هنین که با پیروری در این دیدار می توانستند صعودشان به دور نهایی را مسجل کنند ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۲۵-۲۳ به حریف واگذار کردند تا با ۹ برد و ۲۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورند ولی در صورت پیروزی ایتالیا در دیدار امشب تکلیف ششمین تیم صعود کننده به دور نهایی در روز پایانی مشخص خواهد شد.

در یکی از زیباترین بازی ها تیم ملی صربستان موفق شد برابر تیم یخت کوش ژاپن با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا با کسب دهمین بردش ۲۶ امتیازی شود و صعودش به دور نهایی را مسجل کند.

اما چشم بادامی ها که امید داشتند با پیروزی در این دیدار سخت باخت روز گدشته برابر چین را به فراموشی بسپارند ست های بازی را با امتیاز های ۲۶-۲۸، ۳۵-۳۳، ۲۲-۲۵ و ۱۸-۲۵ به صرب ها باختند تا با شش پیروزی و ۱۵ امتیاز جایگاهش در رده دهم را از دست رفتنی ببیند.

در سالن آزادی تهران و از ساعت ۱۶ تیم ملی آلمان در حالی که بازی دیروزش را نیز با پیروزی به پایان رسانده بود موفق شد برابر تیم قعر جدولی کره جنوبی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا با کسب هفتمین برد و رساندن امتیازاتش به عدد ۲۲ موقتا به رده هفتم صعود کند.

در مقابل شاگردان کیم هو چول که نشامی از سخت کوشی بازی برابر ایران را نداشتند در هر سه ست عملکرد ضعیف تری از خوشان نشان دادند و ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹ به حریف واگذار کردند تا با همان یک برد و پنج امتیاز جایگاهشان را در قعر جدول تثبیت کنند.

در ادامه دیدار ها، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آزادی تهران میزبان بلغارستان خواهد بود.

در یکی دیگر از بازی ها تیم ملی چین در جیانگمن میزبان شاگردان استفان آنتیگا در تیم ملی کانادا است که این بازی بل نتیجه دو بر صفر به سود کانادا در جریان است.

نتایج دیدار های روز دوم هفته پنجم لیگ ملت های والیبال به شرح زیر است:

استرالیا ۱ - آرژانتین ۳(۲۰-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۱-۲۵)

ژاپن ۱ - صربستان ۳(۲۶-۲۸، ۳۵-۳۳، ۲۱-۲۵ و ۱۸-۲۵)

برزیل ۳ - لهستان ۱(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۲۵-۲۳)

آلمان ۳ - کره جنوبی صفر(۲۵-۲۳، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹)

چین صفر - کانادا ۲(۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵، در ست سوم در جریان است)

ایران - بلغارستان(ساعت ۱۸:۳۰)

آمریکا - روسیه(ساعت ۲۰)

ایتالیا - فرانسه(ساعت ۲۳)

انتهای پیام


9819888
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است