فرهنگی‌هنری 18:53 - 03 بهمن 1400
شتاب برای آغاز جنگ در اوکراین، کمبود نیروی کار در آلمان و دیدار روسیه و آمریکا در ژنو، مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز جهان‌اند.

رد دیداری پرابهام در روزنامه‌های جهان

به گزارش ایسنا، آلبرت کوچویی در شرح مهمترین اخبار روزنامه‌های جهان در روز یکشنبه ـ سوم بهمن ماه ـ آورده است:

 

شتاب برای جنگ

رد دیداری پرابهام در روزنامه‌های جهان



شتابی تند برای آغاز یک جنگ در اوکراین، نگاه نخست بسیاری از روزنامه‌های امروز جهان است. اکونومیست در انگلیس نوشت: رئیس جمهوری اوکراین سخت به جو بایدن تاخت که گفته است اگر درگیری جزئی‌ای در اوکراین رخ دهد، آمریکا، پا پیش نخواهد گذاشت.

آلمان نیروی کار ندارد

رد دیداری پرابهام در روزنامه‌های جهان



نگاه روزنامه‌های آلمان از جمله دی ولت هم به نبود نیروی کار در آن کشور است. آلمان می‌گوید، هر سال به چهارصدهزار نیروی کارگر ماهر نیاز دارد. دولت تازه آلمان از این کمبود نیرو یا نیروی ماهر در آن کشور می‌گوید.



چهارراه سردرگمی

رد دیداری پرابهام در روزنامه‌های جهان



روزنامه‌های جهان، از دیداری پرابهام می نویسند. روزنامه‌ی انگلیسی دیلی میلی نوشت: دیدار روسیه و آمریکا، در ژنو، همراه با آن، وحشت از آغاز یک جنگ احساس می‌شود. روسیه از نیروهای ناتو خواست از رومانی و بلاروس، خارج بشوند. این هنگامی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا، بخت خود را برای آرام سازی اوضاع دو کشور درباره این موضوع می آزماید.

یو اس ای تودی روزنامه آمریکا: کامالا هریس تهدید به پاسخگویی، در صورت حمله روسیه به اوکراین کرد.

له رپوبلیکا روزنامه ایتالیا: درگیری در اوکراین بن بستی وحشتناک پدید می آورد.

ال موندو روزنامه اسپانیایی: روزگاری ژنو چهارراه کلیدی راه حل های جنگ سرد بود. اکنون، چهار راه سردرگمی شده است.

در حاشیه خبرهای امروز کوچویی می‌خوانیم:

معجزه‌ی ۶ دقیقه کتاب خواندن

رد دیداری پرابهام در روزنامه‌های جهان



بخش دانش روزنامه گاردین می گوید: موثرتر از یک لیوان شیرگرم برای خوابی آسوده، شش دقیقه کتاب خواندن است. شش دقیقه مطالعه، پیش از خواب، آسان به نظر می آید. که چنین هم هست، اما در پی آن، خوابی آرام با پرهیز از اضطراب خواهید داشت. جدای از آن، شما از راه مطالعه، در کتاب خوانی به پیش خواهید راند. پژوهش دانشگاه لندن در انگلیس می گوید خواندن یک کتاب پیش از خواب، شصت و هشت درصد اضطراب را کاهش می دهد. این در حالی است که بسیاری با تماشای فیلم یا گشت در شبکه های اجتماعی، در پی یافتن خوابی آرام هستند و این اقدامی بی‌حاصل است.

انتهای پیام


11423320
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است