گوناگون 10:54 - 07 آبان 1399

اتحادیه مؤسسات قرآن خواستار ممانعت از ورود کالاهای فرانسوی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با صدور بیانیه‌ای اقدام سران کشور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف: ۸)

اسلام ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی را باید ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان آن بر شمرد مواضع هتاکانه اخیر رئیس جمهور نادان فرانسه در اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام از این جمله است که فضای منفوری را ایجاد و قلوب مسلمانان بلکه همه پیروان راستین ادیان الهی و آزادگان جهان را به درد آورد.

زبان‌های دشنام‌دهنده و قلم‌های هتاک که در این کشورها بارها مشاهده و تکرار شده است اگرچه عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین را جریحه دار و آزرده ساخت اما حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن عترت به نمایندگی از بخش اعظمی از جامعه قرآنی مؤسسات و تشکل‌ها و اساتید و مربیان و قرآن آموزان خود هتاکی‌های اخیر کشورهای غربی الخصوص سخنان گستاخانه رئیس جمهونادان و متکبر فرانسه را محکوم می‌نماید و خواستار برخورد جدی و مؤثر با این اقدامات است.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ضمن درخواست از مسئولین محترم دولت جمهوری اسلامی بویژه وزیر محترم خارجه برای برخورد مناسب و قاطع دیپلماتیک با دولت فرانسه خواستار ممانعت از ورود کالاهای فرانسوی است و اعلام می‌دارد جامعه قرآنی کشور نیز به خیل عظیم تحریم کنندگان کالاهای فرانسوی پیوسته و تا این مواضع هتاکانه ادامه دارد و رئیس جمهور گستاخ فرانسه عذرخواهی نکند ادامه خواهد داشت.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همچنین از همه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و عمومی فعالان این عرصه نورانی بلکه همه علاقمندان به ساحت قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم دعوت می‌کند تا در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت رسول صلوات الله علیه و آله با ترند سازی واژه لبیک یا رسول الله در فضای مجازی بار دیگر اعتراض خود را اعلام و وفاداری و عشق خود را به ساحت قدسی رسول اعظم به رخ جهانیان برسانند.



 


10783391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است