ورزشی 06:16 - 23 بهمن 1394
بر اساس سیاست‌های فدراسیون در کشورهای اروپایی برای رکابزنان المپیکی اردو خواهیم زد.

مهد دوچرخه سواری دنیا را برای تمرینات برگزیدیمبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برترین رکابزنان کشور پس از مسابقات آسیایی آماده حضور در المپیک 2016 می‌شوند.

 

البته پس از مذاکرات با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نفرات برجسته برای رقابت در المپیک انتخاب خواهند شد و تیم ملی کوهستان هم برای رقابت‌های آسیایی تا تعطیلات نوروز در داخل کشور تمرین می‌کنند.

 

مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی دراین خصوص گفت: رکابزنانی که در این مسابقات آسیایی مدال آوردند طبق برنامه ریزی المپیکی پیش می‌روند تا پس از تعطیلات نوروز به اردوی تدارکاتی برون مرزی اعزام شوند.

 

*زمان برگزاری مسابقات آسیایی به نفع ما است

 

وی افزود: اینکه مسابقات قهرمانی آسیا نیمه دوم سال برگزار می‌شود یک شانس برای ایران محسوب می‌شود زیرا باعث آمادگی بیشتر رکابزنان خواهد شد.  

 

چایچی در ادامه تصریح کرد: پس از عید اردوهای برون مرزی را آغاز خواهیم کرد و مذاکراتی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد تا نفرات برجسته اعلام شوند.

 

*بر اساس سیاست‌های فدراسیون محل تمرینات را انتخاب می‌کنیم

 

وی در خصوص 3 سهمیه جاده خاطر نشان کرد: برای 3 سهمیه جاده به زودی با کمیته فنی نفرات را انتخاب خواهیم کرد و پس از بررسی سیاست‌های فدراسیون از بین 3 کشور چک و ایتالیا و آلمان یکی را برای تمرین کردن انتخاب می‌کنیم، زیرا رکابزنان در این 3 کشور با توجه به تجربیات قبلی ما باعث کسب نتیجه درخشان خواهد شد.

 

مدیر تیم‌های ملی در ادامه گفت: هدفمان از برگزاری تمرینات در اروپا که مهد دوچرخه سواری دنیا است و روزانه مسابقات مختلف دوچرخه سواری در شهرها برگزار می‌شود با حضور رکابزنان در این مسابقات برای کسب تجربه بیشتر به نفعمان است و امیدواریم تیم در این رقابت‌ها پیشترفت خوبی داشته باشد تا از این مرحله با موفقیت عبور کنیم.

 

وی در ادامه گفت: برای شرکت در المپیک رشته‌های دیگر هم مدنظر داریم اما باید باکمیته ملی المپیک مذاکره کنیم تا وضعیت روشن شود زیرا سال آینده مسابقات world cup را پیش رو داریم و پس از آن مسابقات قهرمانی جهان است که باید در کلاس یک شرکت کنیم و اهمیت زیادی دارد.

 

چایچی در خصوص تیم کوهستان بیان کرد: رکابزنان کوهستان با برنامه ریزی پیش می‌روند که تا فروردین اردوهای داخلی را می‌گذرانند سپس برای مسابقات قهرمانی آسیا که 14 اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود.

 

رکابزنان به اردوهای برون مرزی اعزام شده و آمادگی کیفی خود را تکمیل می‌کنند.

 

انتهای پیام/




7675436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است