گوناگون 21:51 - 05 اسفند 1398

اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا در خوزستان موجود است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با موضوع «کرونا ویروس» اظهار کرد: کمبود احتمالی جلسات ملی به صورت ویدئو کنفرانسی با وزارت بهداشت به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی در واکنش به فروش قرص‌ها و اقلام دارویی در سایت‌های مختلف اینترنتی و باشگاه‌های ورزشی گفت: در این زمینه ارتباط بسیار خوبی با پلیس فتا داریم و سایت‌های ورزشی بسیاری برای فروش اقلام دارویی مسدود شده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در کنار بازرسی و نظارت‌های این معاونت هر کدام از شهروندان مکان یا سایتی را که فروش اقلام دارویی دارد، به معاونت غذا و دارو گزارش دهد تا برخورد لازم در این زمینه انجام شود.

وی در واکنش به کمبود یا گران‌فروشی اقلام بهداشتی داروخانه‌ها از جمله ماسک یا الکل پاک‌کننده بیان کرد: گروه‌های مختلف از تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسی دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام بازرسی‌های مختلف از فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها هستند که در نهایت برخورد لازم با متخلفان احتمالی انجام می‌شود.

وی گفت: تمهیدات لازم برای تهیه و تأمین اقلام دارویی یا بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ابتدا باید برای مراکز بهداشتی و درمانی استان فراهم شود؛ چون باید اول فشنگ را به خط مقدم یعنی پرسنل و کادر درمانی برسانیم.

برزگر افزود: برای استفاده از این اقلام بهداشتی و ماسک یک ولع در جامعه ایجاد و به تبع افراد مختلف موجودی داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها را خریداری کردند.

وی در پایان گفت: مردم می‌توانند هر کمبود دارویی مورد نیاز خود را از طریق تلفن ۱۹۰ اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.


10411915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است