استانی 18:29 - 11 فروردین 1399

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی کرونا که ظهر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد به منظور کسب رضایتمندی و سلامت مردم، افزود: امید است اقدامات صورت گرفته مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت هر چه در توان داشت برای درمان و مقابله با شیوع کرونا مورد استفاده قرار داد، گفت: خیرین، شوراهای اسلامی شهر و روستا، سازمان‌های مردم نهاد همه در کنار کادر درمان و بهداشت و سلامت مردم بودند تا کمک کنند آلام مردم تسکین پیدا کند.

استاندار البرز بر ضرورت اهمیت همراهی مردم برای توقف شیوع کرونا، گفت: مراحل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و استان البرز در شرایط ویژه ای به لحاظ تراکم جمعیت و تردد ملی دارد از این رو می‌توانست اوضاعی به مراتب وخیم‌تر از استان‌های همسایه خود داشته باشد ولی این امر با تدابیری که اتخاذ شد و همراهی مردم به وخامت و وضعیت قرمز نرسید.

شهبازی افزود: وحدت، همدلی و وفاقی که در استان البرز بین مسئولان وجود داشت به واقع باعث شد که بیماری کرونا در البرز مدیریت شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اضافه کرد: تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز قابل قیاس با هیچ کجای کشور نیست ولی طبق آمارهای ملی ارائه شده، البرز تنها استانی بود که توانست ترددها را مدیریت کند و رشد منفی در این راستا داشته باشد.

استاندار البرز گفت: جای دارد از جانفشانی نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در جایگاه‌های ۲۷ گانه طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی ویژه کنم، این نیروهای جان بر کف هر کجا که نیاز بوده به یاری شتافته اند.

شهبازی با قدردانی از نیروهای انتظامی، هلال احمر، کادر درمانی و غیره در راستای مقابله با کرونا، عنوان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و قابل تمدید نیز است.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد طرح شده از البرز، مقرر شد در ایجاد محدودیت تردد، البرز و تهران به عنوان یک استان تلقی شود و به شرط سلامت ترددکنندگان، تردد بین دو استان بدون مانع باشد.

استاندار البرز گفت: برای روز ۱۲ و ۱۳ فرودین (روز طبیعت) هیچ یک از تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان پذیرای شهروندان نیستند.

شهبازی از شهرداران استان خواست که در خصوص گندزدایی معابر عمومی و غیره همچنان با اهتمام ویژه ای ورود کنند.


10463445
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است