استانی 19:34 - 01 اسفند 1397

اعتبارات ملی نوسازی مدارس در اردبیل افزایش ۳ برابری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، دولت لطفی عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در سال  ۹۶ اعتبارات ملی نوسازی مدارس اردبیل ۱۳/۵ میلیارد تومان بود که خوشبختانه این میزان در سال جاری به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با ابراز امیدواری برای افزایش بودجه مذکور تا پیش از پایان سال جاری به حدود ۵۰ میلیارد تومان، افزود: مدارس نقش کلیدی در توسعه جوامع داشته و با نیازسنجی مناسب امیدوار به برطرف سازی تمامی کمبودهای زیرساختی و کیفی خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: طی سال جاری رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور سه مرتبه در استان حضور یافته و از نزدیک شاهد برنامه‌ها و پیشبرد فعالیت‌های مجموعه نوسازی مدارس اردبیل شده است.

وی با بیان اینکه در تمامی این سفرها برای توجه به نیازهای به حق استان برای تکمیل و نوسازی مدارس اعتبار و ردیف‌های بودجه‌ای نعریف شده تا در نوسازی مدارس منطقه گام‌های بلندی برداشته شود.

به گفته لطفی در سال جاری شش پروژه سالن ورزشی که اعتبار استانی نداشتند، به ردیف اعتبارات ملی برده شدند تا در تکمیل و بهره‌برداری از اماکن ورزشی گام بلندی برداشته شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از تحویل بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های مربوط به اماکن ورزشی که نیمه تمام بودند خبر داد و افزود: از لحاظ عملکرد سازمان نوسازی مدارس اردبیل با حضور در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه دوم شده و در ارزیابی عملکرد بین ۵۲ دستگاه شهرستانی نیز موفق به کسب رتبه هشتم شدیم و این در شرایطی است که در سال گذشته در جایگاه بیست و چهارم قرار داشتنیم.


10060039
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است