گوناگون 16:30 - 10 اسفند 1399
کارت ویزیت یا کارت کسب و کار یکی از قطعات مهم بازاریابی در تجارت شما است. اغلب این اولین تجربه مشتری آینده از تجارت شما خواهد بود. آنها بر اساس آن کارت کوچک (کارت ویزیت) بلافاصله در مورد شما و شرکت شما تصمیم می گیرند ، بنابراین طراحی کارت ویزیت بسیار حیاتی است.

کارت ویزیت با چاپ آنلاین ساده شد

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آرمانی، اگر تازه وارد کار تجارت شده اید یا شاید به فکر سرمایه گذاری در اولین مجموعه کارت ویزیت خود هستید ، ممکن است مطمئن باشید که از کجا شروع کنید.

از کجا شروع کنیم؟

در  https://printarmani.com، ما از سردرگمی انتخاب یک کارت ویزیت مناسب شما آگاه هستیم که در انبوهی از طرح ها مجبور به انتخاب یک مدل کارت ویزیت برای صنعت و برند خود هستید. به همین دلیل ما مجموعه ای از الگوهای کارت ویزیت را گردآوری کرده ایم و تولید آنلاین کارت ویزیت حرفه ای و چشم نواز را برای شما سریع و ساده  با چاپ دیجیتال مهیا نموده ایم برای کارت ویزیت لوکس بصورت آنلاین ابتدا ، به سادگی به صفحه الگوهای ما بروید و راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

۱. انتخاب یک محصول

بر روی کارت ویزیت کلیک کنید و طیف وسیعی از اندازه ها را خواهید دید. در کنار هر اندازه کارت ویزیت ، نمادهایی را برای سه قالب مختلف آثار هنری مشاهده خواهید کرد. می توانید الگویی را در Illustrator یا InDesign بارگیری کنید یا در Adobe Acrobat مشاهده کنید. هر الگو از آثار هنری اندازه بریده شده کارت ویزیت ، میزان لبه مورد نیاز و منطقه امن برای متن و گرافیک را نشان می دهد ، بنابراین اطلاعات شما خیلی نزدیک به لبه نیست . اگر از هیچ یک از قالب های نشان داده شده استفاده نمی کنید ، نگران نباشید. برای ایجاد کارهای هنری خود در هر قالب چاپی که ترجیح می دهید می توانید یک راهنمای pdf بارگیری کنید.

۲. بارگیری یک پرونده

هنگامی که در مورد قالب مورد نظر خود تصمیم گرفتید ، کافیست بر روی نماد آن کلیک کنید تا الگوی شما بارگیری شود. این الگویی است که متن و گرافیک خود را بر روی آن قرار می دهید.

۳. ایجاد آثار هنری در پرونده

شما اکنون آماده اضافه کردن متن و گرافیک خود هستید. به یاد داشته باشید که اطلاعات زیادی را در کارت ویزیت خود قرار ندهید . در صورت لزوم نام ، عنوان ، اطلاعات تماس از جمله آدرس وب در صورت داشتن ، به همراه آرم شرکت و یا شاید یک سطر تا اینکه کارت ویزیت شما آسان خوانده شود ، بنابراین اندازه نوع خود را خیلی کوچک نکنید و فضای کافی را با متن زیاد شلوغ نکنید.

۴. ثبت سفارش و بارگذاری پرونده

هنگامی که از طراحی خود راضی بودید ، فقط سفارش چاپ کاتالوگ خود را ثبت کنید ، پرونده خود را به صورت pdf آماده چاپ ذخیره کرده و در وب سایت ما بارگذاری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که ما طیف وسیعی از کاغذها ، وزن ها را داریم ، از ۳۰۰ گرم در متر مربع ، تا ۱۱۹۰ گرم در متر که بسیار ضخیم است و کارت شما می تواند در لمینیت مات ، ابریشمی یا براق به پایان برسد. ما مفتخر به طراحی و تولید برخی از برندهای بزرگ مشتری هستیم، بنابراین با یک نگاه به مشتریان ما در چاپ آرمانی خیالتان راحت می شود و اگر شما هر گونه سوال و یا مشاوره نیاز دارید کافیست فقط با تیم مجرب ما تماس بگیرید.

 حتی می‌توانید از راهنمایی رنگ آرمانی برای مثال در کارت ویزیت طلاکوب استفاده کنید برای مثال عید نوروز زمانی است برای جشن گرفتن و این باید در تمام مواد بازاریابی شما در زمان ایاد به تصویر کشیده شود - هیچ شخصی دوست ندارد یک آدم بد صفت باشد ، و این حتی در مورد دنیای تجارت نیز صادق است. عید نوروز فرصتی است برای همه مشاغل از طریق بازاریابی و تبلیغات خود - و البته ضروری است که شما با روح عید این کار را انجام دهید.رنگ قرمز و کرم با مواد نام تجاری در زمان عید کار می کنند زیرا سنتی ، گرم و بلافاصله قابل تشخیص هستند. اینها رنگهای عالی برای مشاغلی است که در صنعت مهمان نوازی فعالیت می کنند (مانند غذا یا هتل) زیرا این رنگها احساس گرما و قابلیت اطمینان را ایجاد می کنند. استفاده از فضای سفید در آگهی زیر نیز بسیار مفید است زیرا خوانایی در همه مطالب بازاریابی بسیار مهم است ، به ویژه در این مورد که جزئیات ضروری هستند.

این رنگ ها از عید سنتی گرفته شده و یک طرح رنگی خنثی عالی برای همه مواد بازاریابی است. اینها به ویژه برای صنعت زیبایی موثر خواهد بود زیرا رنگهای زمین نشان دهنده طبیعت و اقدامات جامع است. اینها رنگهایی هستند که با سلامتی افراد مرتبط هستند بنابراین در دنیای برندسازی قابل اعتماد به حساب می آیند و بسیاری از مشاغل برای عید برای مشتری رقابت می کنند - اعتماد چیزی است که شما باید با تلاش های بازاریابی ما را متمرکز کنید. یادگیری در مورد روانشناسی رنگ واقعاً می تواند به تلاش های بازاریابی شما کمک کند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10971027
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است