استانی 10:36 - 11 اسفند 1399
مربی تیم هیات بوکس خوزستان:
ایسنا/خوزستان مربی تیم هیات بوکس خوزستان با بیان اینکه لیگ برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاهد رقابت پایاپایی بین بوکسورهای جوان با ملی‌پوشان بودیم، گفت: برگزاری این لیگ باتوجه به تعطیلی بوکس در دوران کرونا، جان تازه‌ای به این رشته داد.

برگزاری لیگ جان تازه‌ای به بوکس ایران داد / رقابت نابرابری با پلیمر داشتیم

فواد بدیراوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نایب قهرمانی تیم خوزستان در لیگ برتر بوکس کشور، اظهارکرد: لیگ پس از حدود ۱۱ سال تعطیلی با تلاش فدراسیون برگزار شد و شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی بین تمام بوکسورها و تیم‌ها بودیم. به نظر من برگزاری این لیگ باتوجه به تعطیلی بوکس در دوران کرونا، جان تازه‌ای به این رشته داد. سطح مسابقات بسیار بالا بود و بوکسورهای جوان و گمنام به خوبی با بوکسورهای ملی‌پوش جنگیدند و پا به پای آن‌ها پیش رفتند و این نیز جذابیت لیگ را بالا برده بود.

وی با تمجید از عملکرد تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: رقابت بسیار خوبی با حریفان داشتیم و با عملکرد خوبی به فینال رسیدیم اما به دلیل مصدومیت روزبهانی، شه‌بخش و مقصودی سه بوکسور ملی‌پوشان نتوانستیم رقابت برابر با تیم خوب پلیمر لرستان داشته باشیم. خوزستان رقابت نابرابری در فینال داشت زیرا پلیمر در بیشتر وزن‌ها سه بوکسور خوب داشت اما خوزستان چنین شرایطی را نداشت.

مربی تیم هیات بوکس خوزستان افزود: همچنین هزینه‌ای که تیم پلمیر برای این مسابقات داشت با تیم ما، زمین تا آسمان فرق داشت. ما از نظر هزینه و بوکسور نمی‌توانستیم با پلیمر بجنگیم. تیم خوزستان با تاخیر بسته شد و تنها دو روز تمرین در اهواز داشتیم اما پلیمر فقط یک ماه اردو داشت. ضمن اینکه حریف، دو بوکسور خوب بلاروس را هم به خدمت گرفته بود.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بوکسورهای خارجی چقدر در افزایش سطح بوکسورهای ایرانی تاثیر داشت؟ گفت: حضورشان واقعا مفید و تاثیرگذار بود. یکی از این بوکسورها عنوان‌دار جهان بود و حضورش در بالا بردن سطح بوکسورهای ایرانی به ویژه جوانان تاثیر بسزایی داشت.

بدیراوی با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات بوکس استان بابت حمایت و تشکیل تیم خوزستان برای حضور در لیگ برتر، عنوان کرد: آقای جعفری و کاووسی از بزرگان بوکس خوزستان نیز حمایت و همراهی بسیار خوبی داشتند که جا دارد از آن‌ها و همچنین دبیر هیات و آقایان بهداروند و امیدی به ترتیب مربی و سرپرست تیم قدردانی کنم. اگر همدلی و این حمایت دست جمعی نبود، نمی‌توانستیم با تیمی که در کمترین زمان لازم بسته شد، چنین عنوانی را کسب کنیم. به نظر من در مقابل تیم‌هایی که هزینه‌های بسیاری داشتند، خوزستان دو برابر بهتر نتیجه گرفت.

انتهای پیام


10971842
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است