اجتماعی 09:47 - 19 فروردین 1399
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از آغاز به کار بازرسان ویژه نامحسوس جهت رصد رعایت نکات بهداشتی در بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

بازدید سرزده اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر از میادین میوه و تره‌بار تهران

به گزارش ایسنا، زهرا صدر اعظم نوری با اشاره به بازدید سر زده اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهرانی طی روز گذشته گفت: در راستای مصوبات کمیته مقابله با ویروس کرونا بازدید نامحسوسی از میادین میوه و تره بار داشتیم.

به گفته وی، براساس نظر سنجی از مردم و شرایط کلی میادین وضعیت رضایت بخش بود.

صدراعظم نوری، ادامه داد: ۱۶ هزار کارگر در این میادین مشغول به کار هستند که هر روز چکاپ می شوند حتی تعدادی از آنها در روزهای اول مبتلا به کرونا شده‌اند که سازمان به سرعت آنها را شناسایی کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: اما با این وجود طی جلسه ای که با معاون خدمات شهری و ریاست سازمان میوه و تره‌بار ظهر امروز داشتیم به چند نکته دیگر نیز تاکید شد؛ نحوه گند زدایی و ضد عفونی میادین، استفاده از شیشه به جای پلاستیک جهت جداکردن کانتر فروشنده و خریدار ، اطلاع رسانی صوتی در محوطه همه میادین میوه و تره بار و تامین مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده خریداران در بدو ورود از جمله تاکیدات ما بعد از بازدید از میادین میوه و تره بار بود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت نامحسوس بازرسان ویژه در میادین میوه و تره بار گفت: میادین میوه و تره بار مستقیما با سلامت مردم در ارتباط هستند بنابراین نظارت بر آنها باید قوی تر از سایر قسمت‌ها باشد. به همین دلیل طی روزهای آینده بازرس‌های ویژه ای به طور نامحسوس نحوه رعایت نکات بهداشتی در میادین را رصد و چک می‌کنند.

بر اساس گزارش دفتر این عضو شورا، به گفته وی؛ بسته‌بندی کردن بیشتر محصولات عرضه شده در میادین و همچنین توسعه فروش اینترنتی موضوعات دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

انتهای پیام


10473137
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است