استانی 20:39 - 03 آبان 1395
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزینه رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش مناسب نیست.

گزینه رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش مناسب نیست

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به استعفای «فانی» وزیر سابق آموزش و پرورش اظهار کرد: همیشه انتظار بر این است تا وقتی کسی از سمت خود کنار می‌رود شخص قوی‌تر و مسلط‌تری روی کار بیاید.

وی افزود: معرفی «دانش‌آشتیانی» به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی مناسب نیست زیرا این گزینه نمی‌تواند خواسته‌های به حق فرهنگیان را برآورده کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور باید شخص «نجفی» را راضی می‌کرد تا در این عرصه حضور پیدا کند.

وی با اشاره به جمعیت 13 میلیونی دانش آموزان و حدود یک میلیون معلم تأکید کرد: گزینه وزارت آموزش و پرورش باید کسی باشد که آموزش و پرورش را بشناسد اما «دانش‌آشتیانی» آموزش و پرورشی نیست و اصلا این عرصه را نمی‌شناسد.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: نمایندگان از رئیس جمهور این انتظار را داشتند و دارند که ایشان «نجفی» را باید معرفی می‌کرد زیرا وی توانایی این کار را به خوبی دارد و می‌تواند انتظارات قشر عظیم فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش را برآورده کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آخرین وضعیت صندوق فرهنگیان با بیان اینکه 917 هزار معلم عضو این صندوق هستند، افزود: طی دو سال اخیر بانک سرمایه 6 مدیرعامل را تغییر داده است و این امر شاید برای سرپوش گذاشتن بر تخلفات باشد و در حالی که  90 درصد تسهیلات بانک سرمایه در اختیار 30 نفر قرار گرفت، یک فرد در حدود 3 هزار و 900 میلیارد تومان به بانک سرمایه بدهکار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سه‌شنبه هیأت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل می‌شود و بنا دارد تا ظرف سه ماه نتیجه را اعلام کند.


8246435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است