وبگردی 00:21 - 30 آذر 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
لحن یاران روحانی در مواجهه با منتقدان، دلواپسی حلقه خاتمی برای بهائیت و کودکانی که قربانی ترور شدند از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

لحن یاران روحانی در مواجهه با منتقدان/ دلواپسی حلقه خاتمی برای بهائیت/ کودکانی که قربانی ترور شدند

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز شنبه 29/09/1393 می‌آید:

* تبلیغ و اجرای «تورهای نوروز ۹۴» بدون دریافت مجوز ممنوع شد+سند

سایت صبحانه خبر داد: بر اساس نامه روزهای اخیر مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری تهران به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تبلیغ و اجرای «تورهای نوروز 94» بدون دریافت مجوز ممنوع شده است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید

* تلاش سلطنت‌طلبان برای رخنه در تشکل‌های دانشجویی+سند

سایت دیده بان نوشت: سلطنت‌طلبان با تأسی از منافقین در تلاشند که ضمن رخنه در تشکل های دانشجویی، نمادهای کهنه پهلوی را نیز ترویج و سیاهه ننگین دوران حضور در ایران را به نحوی پاک کنند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* یاران روحانی با چه لحنی منتقدین را مورد خطاب قرار دادند؟+جدول

سایت مشرق در مطلبی آورده است: دولتمردان کابینه تدبیر و امید، طی یکسال و نیم که از عمر کاری‌شان می‌گذرد در مواجهه با منتقدین و دلسوزان نظام، به جای استقبال از نقد و نظرهایشان، بیشتر با شمشیر آخته طعن و تهدید با آنها برخورد کرده‌اند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* دلواپسی حلقه خاتمی برای بهائیت+فیلم

سایت خبرنامه دانشجویان نوشت: سرسپردگی این دین ساختگی و انحرافی جای سوال و شک ندارد اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته است اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور، آدمکشی، قتل و کشتار بوده است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* افتتاح بزرگراه سردار شهید شاطری در لبنان+تصاویر

ابنا خبر داد: به پاس خدمات گسترده و جان فشانی‌های شهید شاطری در لبنان بزرگراه ۴۵ کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می‌زند، به نام او مزین شد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* فیلم/ درددل کودکانی که قربانی ترور شدند

باشگاه خبرنگاران به سراغ کودکانی رفته که یا خود مجروح و قربانی تروریسم شده‌اند و یا عزیزان و خانواده‌شان را در حملات تروریستی از دست داده‌اند.

فیلم را اینجا مشاهده کنید.

* مرارت‌هایی که پیامبر اکرم(ص) در طول زندگی‌شان تحمل کردند

رجبی‌دوانی در گفت و گو با سایت برهان عنوان کرد: پیامبر خدا در راستای انجام رسالت بزرگ خود، سختی‌ها و مرارت‌های بسیاری را تحمل کردند، شاید یکی از مهم‌ترین این سختی‌ها، نافرمانی همراهانی بود که از بصیرت لازم برخوردار نبودند.

ادامه گفت و گو را اینجا بخوانید.

* مجوز روحانی برای اشتغال 23 بازنشسته دیگر در دولت/ عکسی منتشر نشده از «آقا» در جمع پاسداران

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز شنبه را اینجا مشاهده کنید.

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن‌ها را باز نشر کرده است .


5457829
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تغییر عادات غذایی، کم آبی بدن و گرسنگی ناشی از روزه‌داری ممکن است روی خلق و خوی ما اثر بگذارد و زود عصبانی شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته طیف جدیدی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حل معما‌های ریاضی در کنار گذراندن وقت از جمله بهترین گزینه‌ها برای به چالش کشیدن مغز و تقویت آن محسوب می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است