گوناگون 16:27 - 28 دی 1399

انجام ویزیت رایگان چشم پزشکی برای  ۴۵۰۰ بیمار نیازمند کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی در دیدار با چشم پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی تهران و عیادت از بیمارانی که توسط این گروه پزشکی در بیمارستان کوثر سنندج عمل جراحی شده اند، اظهار کرد: خدمت کردن با فکر و عمل جهادی به مردم در مناطق محروم قطعاً عبادت به درگاه خداوند است و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی افزود: به برکت روح بلند امام (ره) و نعمت وجود رهبر معظم انقلاب، افراد ارزشمندی همچون متخصصین این گروه جهادی لحظات ناب زندگی خود را در مناطق محروم و در کنار مردمان نیازمند سپری می‌کنند و منشأ خدمات بسیاری می‌شوند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: این روح واقعی اسلام و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است که در دور افتاده‌ترین روستاها پزشکان و متخصصین بدون هیچ چشم داشتی به محرومین خدمت می‌کنند.

وی اعلام کرد: گروه جهادی چشم پزشکان بسیجی اعزامی از بسیج جامعه پزشکی تهران طی این مدت که در کردستان حضور داشته اند تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بیمار نیازمند را ویزیت کرده اند و علاوه بر دارو رایگان بیش از سه هزار و ۵۰۰ عینک رایگان هم به آنان اهدا کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در این مدت همچنین ۶۰ عمل جراحی را برای بیماران نیازمند کردستانی در بیمارستان کوثر سنندج انجام داده است.

سردار حسینی افزود: طی روزهای آتی نیز متخصصان این گروه به شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره مراجعه خواهند کرد و بیماران نیازمند این شهرستان‌ها را هم ویزیت خواهند کرد.


10907982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است