اجتماعی 18:20 - 11 شهریور 1393
همیشه این فکر در ذهن ما بوده است که وجود شکستگی و ترک می تواند از ارزش یک وسیله کاسته یا آن را کاملا بلا استفاده کند اما این نکته تنها در مورد ظروف غذا یا مجسمه ها صدق می کند و گاهی اوقات شکستگی ها می توانند بسیار جذاب و جالب باشند.

شکاف ها و شکستنی های عجیب + عکس

در ادامه به سراغ عجیب ترین نوع شکستگی و شکاف ها رفته ایم تا شما را با این مورد بیشتر آشنا کنیم:

شکاف میان مکزیک

در ماه آگوست سال 2014 شکافی عجیب میان شهر هرماسیلو در مکزیک پدیدار شد که زمین شناسان را بسیار متعجب کرد.

این شکاف عجیب نزدیک به یک کیلومتر طول داشت و عمق آن نیز به 5 متر می رسید. زمین شناسان پس از این موضوع به این نتیجه رسیدند که در هنگام زمین لرزه آب از طریق لایه های پایینی کشیده می شود و شکاف های عظیم روی سطح زمین پدیدار می شود.

قورباغه ای که استخوان هایش را می شکند

چندی پیش دانشمندان به نوع خاصی از قورباغه رسیدند که می توانست برای فرار از دست مهاجمین استخوان های بدن خودش را بشکند.

این قورباغه برای عبور از نقاط بازیک یا برای خلاص شدن از دست انسان ها استخوان های دست وکمرش را می شکند و به راحتی می تواند خودش را از شر مشکلات خلاص کند البته او باید چند روزی را در یک نقطه امن بماند تا استخوان هایش دوباره ترمیم شده و بتواند به زندگی ادامه دهد.

شکاف اقیانوس آرام

در انتهای اقیانوس آرام یک شکاف 2.5 کیلومتری وجود دارد که تا به حال چندین موجود عجیب و غریب در آن پیدا شده است.

این شکاف دارای عمق باورنکردنی 11 کیلومتری است و هنوز دانشمندان نتوانسته اند راهی برای گشت و گذار در انتهای آن پیدا کنند اما تا به حالا نزدیک به 20 موجود جدید مانند ماهی قطره ای یا کوسه گوبلین در این نقطه کشف شده اند.

شکستن نارگیل در سر

هرساله عده بسیار زیادی از مردم به یک روستای دور افتاده در جنوب هند سفر می کنند تا در یکی از مراسم های باورنکردنی این منطقه شرکت کنند.

این مراسم که بیشتر شبیه تنبیه برای مجازات انسان های خلافکار است به عنوان سنتی دیرینه برای افزایش سلامتی برگزار می شود.

در این مراسم یک رهبر مذهبی با کوبیدن نارگیل های محکم و سخت به سر داوطلبان آن ها را برای یک سال از هر بیماری بیمه می کند.

پس از اینکار هر داوطلب حال خاصی دارد برای مثال عده ای از شدت ضربه غش می کنند و برخی هم بدون احساس دردی به دنبال جمع کردن خرده های نارگیل هستند.

به گفته افرادی که در این مراسم شرکت می کنند، گاهی اوقات آنها برای ساعت های طولانی منتظر کوبیده شدن نارگیل به سرشان هستند و به یک ایمان قلبی به این سنت عجیب رسیده اند که هیچ ریشه علمی در آن دیده نمی شود.(باشگاه خبرنگاران)


4630863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درجشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کم‌کاری یا اهمال احتمالی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در هر حوزه‌ای دلیلی بر ترک فعل سایر دستگاه‌ها نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است