اقتصادی 14:19 - 17 خرداد 1399

خرید مبل چستر با رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا می‌دانید مبل چستر در چه گروه چیدمانی قرار می‌گیرد؟ آیا شیوه ایده‌پردازی با مبل چستر را می‌دانید و با سبک‌های کلاسیک و سنتی آشنایی دارید؟ از ویژگی‌های متمایز مبل چستر چه می‌دانید؟ با خرید غیرحضوری مبلمان چه پارامترهای از آن شما می‌شود؟ آیا می‌توانید به صورت آنلاین از مصنوعات چوبی لوکس بهره بگیرید؟ در این مطلب ویژگی‌های مبل چستر، رنگ برگزیده سال ۹۹، ایده پردازی با این مبل و خرید به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین معتبر بررسی خواهد شد. اگر می‌خواهید در دوران قرنطینه دست به طراحی و دکوراسیون داخلی بزنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا راهکارهای بدون خطری را برای خرید مبل چستر با شما به اشتراک بگذاریم.

ویژگی‌های مبل چستر فیلد چیست؟

اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که سبب متمایز شدن این مبل نسبت به سایر مبلمان می‌شود سبک طراحی آن است. دسته‌ها و پشتی مبل چستر در یک راستا و با یک اندازه طراحی شده است. استفاده از اسفنج نرم برای دسته‌های مبل برای راحتی بیشتر کاربر، بهره گیری از هنر لمسه دوزی برای قسمت نشیمن، پشتی مبل و فضای پشت مبل تنها بخشی از ویژگی‌های متمایز این محصول است. تقریباً دوازده مدل دوخت برای لمسه دوزی کردن مبلمان در نظر گرفته می‌شود که طرح لوزی با گل میخ‌های بلوری پرطرفدارترین سبک از لمسه دوزی به شمار می‌آید. از این سبک طراحی برای پشتی مبل استفاده می‌شود، اما از هنر لمسه دوزی دوخت به شکلی که از هیچ گل میخی استفاده نشود برای قسمت نشیمن و دسته‌های مبل بهره گرفته می‌شود. راحتی که این سبک طراحی برای کاربر فراهم می‌کند جدای از زیبایی بصری آن طرفداران مخصوص خود را دارد. ابعاد بزرگ‌تر کاناپه‌های این مبل راحتی و زیبایی کار را مضاعف می‌کند و براساس فضا و مساحتی که در اتاق نشیمن، اتاق کار و اتاق پذیرایی در اختیار دارید می‌توانید از این مبل استفاده کنید.

سبک دیزاین منزل شما با مبل چستر به چه سمتی می‌رود؟

کسانی که طرفدار سبک کلاسیک و سنتی هستند از مبل چستر برای دیزاین کردن محیط کار و منزل خود بهره می‌گیرند. از آنجایی که این مبل رسمی و شیک است و ایده پردازی مدرن و اسپرت ندارد برای بیشتر محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب کسانی که از اکسسوری‌های عتیقه و آنتیک استفاده می‌کنند تمایل دارند فضا را با استفاده از مبل چستر دیزاین کنند. این امر بدان معنا است که سبک کلاسیک، روستیک و نوستالژی ایده‌آل‌ترین انتخاب برای استفاده از این مبل به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید از یک تم رنگی برای دیزاین کردن محیط کار خود هم راستا با میز کار و صندلی‌های دفتر کاری استفاده کنید. کیفیت بسیار متمایز این سبک مبل، عمر بالای محصول، مرغوبیت محصولات استفاده شده در پرسه تولید و ده‌ها امتیاز دیگر این سبک مبل را برای دیزاین فضاهای لوکس به انتخاب ایده آلی تبدیل کرده است.

متریال مبل چستر چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای طراحی مبل چستر عموماً از چوب‌هایی استفاده می‌شود که مقاومت و استحکام آنها تأیید شده باشد. از کلاف و لایه بیرونی که نمای اصلی پایه، دسته و قسمت نشیمن مبل را تشکیل می‌دهد برای ساخت مبل چستر استفاده می‌شود. استفاده از چوب‌های ارزان قیمت و ضخیم تو خالی در طراحی این مبل کارایی ندارد، زیرا یک محصول بی‌کیفیت و تقلبی را راهی بازار می‌کند. پر کردن کوسن‌ها، قسمت نشیمنگاه مبل، پشتی و دسته‌های اسفنجی عموماً با استفاده از الیاف پلی استر مرغوب تولید می‌شود که مانع از تو رفتگی و شل شدن مبل در طی گذر زمان می‌شود و به هیچ وجه حجم اولیه خود را از دست نداده و باعث بد فرم شدن محصول نخواهد شد.

خرید مبل چستر به صورت غیر حضوری

این روزها به دلیل قرنطینه خانگی و شیوع بیماری کرونا اغلب افراد خریدهای ضروری و مهم خود را به صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهند. فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان با سال‌ها تجربه در راستای شعار جهش تولید، مدرن‌ترین و متفاوت‌ترین محصولات را در دست تولید دارد تا بتواند به چرخه اقتصادی کشور کمک کند. شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و در کنار اعضای خانواده دست به تغییر دکوراسیون منزل بزنید و برای خرید مبل چستر اقدام کنید. برای این امر کافی است به فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان سری بزنید و از بین صدها محصول متمایز این سایت، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی که ازطوی این فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می‌شود محصول را درب منزل تحویل بگیرید. تغییر دکوراسیون در کنار اعضای خانواده و انتخاب محصول مد نظر بدون خارج شدن از خانه بدون شک ایده ال‌ترین انتخاب برای شرایط این روزها به شمار می‌آید.

کلام آخر درباره خرید مبل چستر از چوبکده ایرانیان

چوبکده ایرانیان سال‌هاست کسب و کار خود را با فروش اینترنتی دنبال می‌کند. از همین رو با خیال آسوده و بدون دغدغه می‌توانید محصول مد نظر خود را به صورت سفارشی از این سایت سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. بهره گرفتن از متریال مرغوب در پروسه تولید محصولات، ایده گرفتن از برگزیده‌ترین متدهای سبک‌های اروپایی، قیمت بسیار منصفانه و مقرون به صرفه و در نهایت خرید غیر حضوری از پشت درب تولیدی‌های پایتخت بدون شک لذت یک انتخاب ایده‌آل را برای شما به وجود می‌آورد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین چوبکده ایرانیان با پیوستن به چالش «از خانه بخریم» در کنار اعضای خانواده خود دست به انتخاب بزنید و محصول مد نظر خود را خریداری کنید. مبل چستر فیلد تنها یکی از صدها محصول این سایت به شمار می‌رود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10562360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز ۱۰ فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» باتوجه به این که شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردمی است بر این اساس برای اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است