استانی 23:33 - 09 آبان 1393
امام جمعه آوج:
امام جمعه شهر آوج گفت: راه و رسم زندگی به سبک حسینی این است که در بدترین شرایط دین را فدای خواسته‌های دنیا نمی‌کنند و زیر شکنجه و ستم با اقتدا به مولایشان اباعبدالله در این مسیر ثابت قدم می‌مانند.

فدا نکردن دین برای دنیا راه و رسم حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امشب در مراسم عزاداری ایام محرم در این شهر ضمن تسلیت ماه اقامه عزا و پیروزی خون بر شمشیر اظهار داشت: راه و رسم زندگی بندگان حسینی این است که در بدترین شرایط دین را فدای خواسته و حوائج دنیا نمی‌کنند و زیر شکنجه و ستم با اقتدا به مولایشان اباعبدالله در این مسیر ثابت قدم می‌مانند.

امام جمعه شهر آوج ادامه داد: امام حسین(ع) فرمودند که اگر با کشتن من دین باقی می‌ماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید؛ این فرهنگ گرانبها درسی است که امام حسین به ما داده است و ملت عاشورایی ایران نیز امروز به تاسی از این فرهنگ در عزای اشرف اولاد آدمیان گریان است.

هاشمی پیوست و تقارن روز استکبارستیزی با عاشورای حسینی را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به اینکه در 13 آبان سه واقعه در تاریخ انقلاب ثبت شده است؛ تصریح کرد: در این روز امام امت تبعید و لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد که نشان‌دهنده همان روحیه ظلم ستیزی ملت عاشورایی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه تجمع عزاداران در عاشورا و تاسوعای حسینی، همایش بصیرت و سوگ مردم عزادار و مؤمنی است که در سوگ مولای شهیدشان می‌گریند و نوحه سر می‌دهند، بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در اجتماع عاشورایی در یوم‌الله 13 آبان هدفی که اباعبدالله الحسین(ع) در آن روز با خون خویش به نمایش گذاشت را زنده کرده و هم‌پیمان با مکتب عاشورا و انقلاب امام راحل استکبار ستیزی خویش را بار دیگر جهانی می‌کنند.


5085210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است