استانی 13:50 - 01 مهر 1399
ایسنا/کرمانشاه رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه از متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن خواست، هرچه زودتر نسبت به تکمیل مدارک و پرونده خود اقدام کنند.

متقاضیان وام "ودیعه مسکن" بخوانند

بهزاد جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تسهیلاتی که دولت به منظور حمایت از مستاجران و پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن برای آنها در نظر گرفته، گفت: یکی از مهمترین مواردی که متقاضیان باید به آن توجه کنند، تکمیل مدارک جهت دریافت وام است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه جامع به تنهایی کفایت نمی‌کند و نیاز به تکمیل پرونده نیز هست، ادامه داد: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن، شعبه بانکی خود را مشخص و پس از مراجعه به شعبه مدارک لازم را تکمیل کنند.

به گفته مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه به محض تکمیل نهایی مدارک و پرونده، پرداخت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

جلیلیان رقمی که برای تسهیلات ودیعه مسکن در نظر گرفته شده را حداقل 15 میلیون و حداکثر 30 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: برای تسهیلات 15 میلیون تومانی نیازی به ضامن نیست، اما برای تسهیلات 15 میلیون تا 30 میلیون تومان یک نفر ضامن جهت گرفتن تسهیلات ضروری است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات صرفا در برابر قولنامه‌ای که دارای کد رهگیری استیجاری معتبر است صورت می‌گیرد، تاکید کرد: متقضیان باید حتما توجه داشته باشند که قولنامه کد رهگیری داشته باشد، در غیراینصورت پرداخت تسهیلات انجام نخواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه عنوان کرد: رقم پرداختی نیز متناسب با مبلغ رهن و اجاره منزل و بر اساس همان قولنامه و قرارداد است.

جلیلیان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به صورت متمرکز نیست و تقریبا توسط اکثر بانک‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: فقط در شعب بانک ملی استان 1417 نفر متقاضی وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: از این تعداد تاکنون فقط 80 متقاضی آن هم طی حدود دو روز گذشته مدارک خود را تکمیل کردند که پرداخت وام برای آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام


10728701
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است