سیاسی 17:28 - 07 اردیبهشت 1396
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، شهادت مرزبانان غیور در منطقه میرجاوه را تسلیت گفت.

ولایتی شهادت مرزبانان کشورمان را تسلیت گفت

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی در این متن نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم



انا لله و انا الیه راجعون.



خبر تاسف بار شهادت بزرگ مردان مرزبان شجاع نیروی انتظامی توسط اشرار و انسان های پلید و تروریست در منطقه مرزبانی میرجاوه سیستان و بلوچستان بسیار جانسوز بود.



عزیزانی که شجاعت و ایثار را معنا بخشیدند و با نثار جان خویش، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند که به راستی تامین این مهم جزء با رشادت و از جان گذشتگی چنین افراد بزرگ و بی ادعایی در دور ترین نقاط کشور به دست نیامده است.

ایران اسلامی امروز در منطقه ای پر از توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته که امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته اند و اهداف شوم خویش را در تضعیف کشورهای منطقه دنبال می کنند اما جمهوری اسلامی ایران با همت و ایثارگری مدافعان حرم و نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار، امنیت و ثبات قرار دارد و همه این ها مرهون همت بلند و ارزشمند این شجاع مردان است که با رشادت های خود، آرامش را برای هموطنان  تامین نمودند و به راستی همه مردان و زنان این مرز و بوم، قدردان ایثارگری های آنان بوده و هستند و نام و یاد آنان با رشادت، شجاعت و بزرگی در اذهان به یادگار خواهد ماند.

اینجانب به بزرگی و ایثار این شهدای عزیز و همه مرزبانان و غیور مردان نیروهای نظامی و انتظامی ادای احترام می نمایم و شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان و خانواده های آنان تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان داغدار صبر، اجر و شکیبایی آرزومندم.



انتهای پیام


9047147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است